Gjest Mattie16 Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Ønsker å farge håret mitt hjemme, da vi er litt på sparebluss og jeg ikke har råd til både farge, klipp og kur. Er brunette med noen gråe hår etterhvert. Ønsker å friske opp fargen, få litt glans i det. Men ikke for mørk, da jeg fort blir litt blek. Heller ikke for rødlig. Finnes det fortsatt minicolor el glansvask, og hvor får jeg kjøpt dem? Vil ikke ha helt permanent farge. Har noen i tillegg tips til en god hårkur som ikke er for dyr? Og ellers gode tips til prosessen hjemme? Har ikke gjort det selv på sikkert 10 år..🙈
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Har dessverre ikke tips til farge da jeg aldri har turt å gjøre dette hjemme, men Olaplex er et mirakel som hårkur mellom fargebehandlnger. Anonymkode: 3e8b2...d03
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Enig med personen over! Olaplex er mirakelkur. Hos frisøren blander de dette i fargen/bleking, men olaplex 3. er en kur du kan bruke hjemme. Den koster noen hundrelapper på blivakker etc. Anonymkode: c0852...34b
Blingblingtahei Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Kan kjøpe olaplex på vita. Ellers ville jeg anbefale loreal casting crème gloss som farge, er en glansvask med veldig fin glans, dekkende uten å ødelegge håret, men må da velge farge som er tett opp imot din egen
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 3 timer siden, Blingblingtahei skrev: Kan kjøpe olaplex på vita. Ellers ville jeg anbefale loreal casting crème gloss som farge, er en glansvask med veldig fin glans, dekkende uten å ødelegge håret, men må da velge farge som er tett opp imot din egen Olaplex nr.3 ja, ikke 1 og 2. Altså kun kuren for hjemmebruk Anonymkode: c0852...34b
Gjest Mattie16 Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Ok tusen takk for tips! Skal definitivt prøve olaplex, tror jeg bestiller fra blivakker.no. Ser at de der har minicolor som heter iglow, har noen erfaring med den? Ser at den fikk gode anbefalinger inne på nettstedet. Hvis ikke så skal jeg prøve ut den som ble anbefalt over her.🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå