AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg skal ta over min leder sin stilling nå som vedkommende slutter. Kjenner at jeg har litt motstridende følelser. Helt topp med nye arbeidsoppgaver, utfordrerne og nyttig for meg med tanke på videre karriere. Men, blir spesielt å plutselig skal bli sjef over mine nåværende kolleger. Jeg gruer meg litt til overgangen der. Blir helt klart annerledes, fra å være en av dem, som kan skravle om alt, klage på sjefen, henge på fritiden, venner på sosiale medier osv... Noen med gode råd å ta med på veien? Anonymkode: 8be1c...c6e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Det enkle er ofte det beste. Vær hyggelig og grei, men forstå at det er ikke alle samtaler du kan delta på og ikke alt du kan si. Noen tidligere kollegaer vil nok "teste" deg på forskjellige måter feks å komme forsent på jobb så skal det være greit fordi du er så grei liksom.. Man må sette klare grenser, men passe på seg selv også at man ikke ender opp som en overlegen blei som nå ser på seg selv som bedre enn de andre. Anonymkode: 413b2...9ed 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå