AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg er gutt og føler ofte at jeg angrer,får kanskje litt dårlig samvittighet,og er helt tom for lyst. Blir rolig,men nesten deppa. Hva føler og tenker dere jenter rett etterpå? Føler dere noe av det samme, har dere en tomhetsfølelse, eller fremdeles lyst? Blir dere glad?deppa? Anonymkode: 1df15...f60 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Lettet over at jeg har fått dempet kåtskapen og kan fokusere på mer fornuftige ting. Og så varierer det hvor lang tid det går før jeg er tilbake i dagdrømmingen... Anonymkode: ee87c...ee2 1
FrankDrebin Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Da er det tilbake til "hverdagen", for å si det sånn, og tenker ikke noe mer over det. Akkurat som jeg heller ikke grubler etter å ha klødd meg et sted. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Interessant tråd, jeg tenkte på dette senest istad. Rett etter orgasmen er det akkurat som om alt det vanskelige jeg strever med i livet blir kastet på meg, det hender jeg begynner og gråte. Om ikke gråt, så alltid deppa. Da tenker jeg at jeg er sjeleglad for at jeg ikke har en sexpartner som må være vitne til dette dramaet 😅. Etter dette føler jeg meg tom og sexlysten er fullstendig borte. Tenker også at jeg fint klarer å tilfredsstille meg selv uten en partner. At det er mindre styr å kun ha meg selv å forholde meg til. Anonymkode: f0a7d...525
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Jeg onanerer oftest i senga, om det er på kvelden eller midt på dag. Evt i badekaret. Og det er steder jeg har mulighet til å bruke tid og bare kose meg i fred. Onani er for meg forbundet med sterke fantasier og jeg føler nesten en slags nærhet fra den jeg fantaserer om, etterpå. Jeg stryker gjerne på meg selv, hofter, mager og bryster etter jeg har kommet. Og jeg blir veldig avslappet i kroppen og sover/døser veldig godt. Ingen skam i det hele tatt. Dette er mitt privat og ingen kan dømme meg for det. Det er godt både fysisk og psykisk, og jeg mener alle bør nyte en god runde jevnlig. Anonymkode: fda60...fb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå