AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Og han lar meg ikke se på tlf hans. Vi er gift og har 4 barn sammen, vært sammen i over 20 år. Koden har han hatt i 1 1/2 år, og jeg liker det ikke! Jeg har ikke kode, og han kan se på tlf min når han måtte ønske. Anonymkode: a8872...f71
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Kanskje han vil ha noe som bare er hans :) Anonymkode: cf8de...94a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Fordi telefoner er privat, og ingen har rett eller krav på å snoke på noens mobiltelefon. Både mannen min og jeg har kode på telefonene våres, og vi vet ikke hverandres kode. Ikke at vi har noe å skjule, den er bare privat. Anonymkode: 5a5da...d51 9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi telefoner er privat, og ingen har rett eller krav på å snoke på noens mobiltelefon. Både mannen min og jeg har kode på telefonene våres, og vi vet ikke hverandres kode. Ikke at vi har noe å skjule, den er bare privat. Anonymkode: 5a5da...d51 Ja, faktisk! Anonymkode: 0a284...950
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Jeg har alltid hatt kode på min mobil, og det har kjæresten også. Om han skal noe på min telefon ber han meg låse den opp (type velge noe annet på Netflix), han ber meg ikke om koden. For oss er telefonen privat, men vi har ikke noe å skjule. Min telefon ligger åpen og man kan se varslene som kommer inn, samme med hans. Anonymkode: 1c58f...4a8
Ella Ellefantella Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Det er vel noen andre mistanker da, siden du i det hele tatt tenker over at du ikke liker det?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #7 Skrevet 9. november 2018 Til dere som har kode på telefonen og ikke gir den bort til kjæresten: er det fordi dere tror han/hun kommer til å snoke? Er det av prinsipper? Bare nysgjerrig. Jeg har selv kode på telefonen, men det er egentlig kun i tilfelle jeg mister den eller om den blir stjålet. Kjæresten min kan koden min og jeg kan hans. Jeg har private ting på mobilen, men kan ikke forestille meg at han kommer til å snoke ut av det blå? Anonymkode: 31a62...d35
OPIgirl Skrevet 9. november 2018 #8 Skrevet 9. november 2018 Samboeren min har kode og fingeravtrykk på sin mobil. Jeg bryr meg ikke om det og har aldri mistenkt han for å holde noe skjult. En mobil er tross alt en privat sak.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #9 Skrevet 9. november 2018 Mannen får ikke lov å gå inn i garderoben min, og kun ved behov inn på kontoret mitt. Jeg har absolutt ingenting å skjule. Men jeg liker privatliv, noe som er bare mitt. Kan ikke forklare det, er kun en følelse. Vi har selvfølgelig kode på telefoner og passord på PCer. Noe annet er idioti i tilfelle tyveri eller misbruk. Vi kjenner hverandres koder, og hender vi låner telefon og PC av hverandre (tom for batteri, har kun med en PC på ferie, etc.). Men vet jo veldig godt at den andre ikke snoker i meldinger eller mail. Har aldri mistenkt hverandre for noe. Men er begge glad i å være "jeg", ikke bare "oss". (vært sammen i 15 år) Anonymkode: f2f6a...1fb 2
Klossmajor Skrevet 9. november 2018 #10 Skrevet 9. november 2018 Det mest bemerkelsesverdige her er at trådstarter ikke har kode på mobilen sin. Temmelig naivt, synes jeg. 5
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. november 2018 #11 Skrevet 9. november 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Og han lar meg ikke se på tlf hans. Vi er gift og har 4 barn sammen, vært sammen i over 20 år. Koden har han hatt i 1 1/2 år, og jeg liker det ikke! Jeg har ikke kode, og han kan se på tlf min når han måtte ønske. Anonymkode: a8872...f71 At han har kode på telefonen sin skulle jo bare mangle - det som er krise her er at du IKKE har det. Kode på telefonen er ikke for å holde ektefeller vekk fra mobilen, det er for at uvedkommende (fremmede) ikke skal få tilgang... Har han faktisk nektet deg å se på telefonen hans når du har spurt? 2
Cata Skrevet 9. november 2018 #12 Skrevet 9. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere som har kode på telefonen og ikke gir den bort til kjæresten: er det fordi dere tror han/hun kommer til å snoke? Er det av prinsipper? Bare nysgjerrig. Har ikke kjæreste, men om jeg hadde hatt ville han ikke fått koden til mobilen min. For det første er den privat, for det andre forlanger jobben at jeg skal ha den låst. Snoking ville ikke gjort meg noe som sådan, men jeg har chatter på messenger og snap osv. med venner og det ville vært "konfidensielt" rett og slett fordi at det de sier til meg skal forbli mellom oss og ikke havne hos en tredjepart.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #13 Skrevet 9. november 2018 Både jeg og samboer bruker fingeravtrykk for å låse opp mobilene våre. Aldri tenkt over det. For min del er det å holde uvedkommende unna mobilen. Anonymkode: 59bec...988
Honey Dew Skrevet 9. november 2018 #14 Skrevet 9. november 2018 Gi deg. Du har ingenting på hans mobil å gjøre. Bruk din egen
BiancaWhite Skrevet 9. november 2018 #15 Skrevet 9. november 2018 Herregud! Selvfølgelig har man kode på telefonen sin! Tenkt om du mister den! Jævlig gøy å tenke på at hvem som helst som finner den da kan gå inn og se på bildene dine, meldingene dine, på pur faen poste bilder på din instagram/facebook ? begynne å sende tullemeldinger til folk? Få tak i informasjon. Hjelpes. Man har ikke kode for å skjule utroskap... det er for sikkerhet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #16 Skrevet 9. november 2018 Vi har begge kode på telefonen. Jeg hadde aldri gitt han den om han krevde det, men han må gjerne bruke min telefon, fordi jeg stoler på at han hverken går inn på meldinger eller mail. Det er privat. Anonymkode: 786ea...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå