Gå til innhold

Vernede brukere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du sende til meg da? 

Anonymkode: 34221...369

Altså meg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du sende til meg da? 

Anonymkode: 34221...369

Går ikke an å sende pm til anonymbrukere 

Anonymkode: fc975...3dd

Skrevet
1 minutt siden, Klink skrev:

Altså meg

Åja, nei jeg har ikke lyst å oute noen. Føles bare feil uansett hvor mye jeg ikke skulle kommet overrens med en person eller personer

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til vernede brukere, men jeg legger sjeldent merke til moderering også da. Jeg er nok i feil tråder 😊

• Liker 1
Skrevet

Flere erfaringer om slikt her

Anonymkode: 249a5...02d

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De får ikke innlegg fjernet og blir aldri utestengt

Oj! Da må du jammen meg sitte på kg konstant og lete opp disse brukerne

Anonymkode: 07261...838

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, når de henger i samme arena som deg er det umulig å ikke få med seg 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nope, når de henger i samme arena som deg er det umulig å ikke få med seg 

Hvor er det?

Anonymkode: ed3b3...a2c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor er det?

Anonymkode: ed3b3...a2c

Kvinneguiden.no

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De får ikke innlegg fjernet og blir aldri utestengt

Jeg er iallefall ikke en av dem. Jeg har fått 114 innlegg slettet de siste 3 årene. Jeg har fått 4 advarselspoeng, 3 PM om regelbrudd og blitt utestengt tre ganger.

Mange av slettingene er feil, så jeg må be dem rette, men det er litt pes å lese gjennom 114 innlegg og bedømme om de faktisk er slik det blir fremstilt.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok mer at endel brukere er flinkere til å formulere seg hårfint innafor regelverket.

Så selv om to innlegg i praksis sier det samme, så kan det ene bli slettet fordi det går direkte på person - mens et annet er litt mer generelt formulert, og vil bli stående.

Det er en øvelsessak - legg merke til om en går etter argumentene, eller personen? Brukes "du" eller brukernavn, så er det obs-tegn på at det begås personangrep eller brukerdebatt. Omformuler til mer generelle vendinger, og slipp å få innlegg sletta :)

Anonymkode: 95735...b18

• Liker 1
Skrevet
På ‎09‎.‎11‎.‎2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Svarer som anonym. Jeg har fått en advarsel og det er lenge siden. Plutselig forsvant brukeren min, det vil si at jeg ikke fikk logget inn. For par uker siden sa det bare pang, så var den andre brukeren min forsvunnet. Jeg vet jeg kan være kontrovers, men jeg går aldri til angrep på noen av brukerne her inne. Da får jeg håpe denne brukeren jeg har nå får være her, men dette blir for sært for meg. Man kan ikke ha andre meninger enn eliten her inne, da har forumet feilet som et internettfenomen. 

Skrevet
2 minutter siden, Jytte skrev:

Svarer som anonym. Jeg har fått en advarsel og det er lenge siden. Plutselig forsvant brukeren min, det vil si at jeg ikke fikk logget inn. For par uker siden sa det bare pang, så var den andre brukeren min forsvunnet. Jeg vet jeg kan være kontrovers, men jeg går aldri til angrep på noen av brukerne her inne. Da får jeg håpe denne brukeren jeg har nå får være her, men dette blir for sært for meg. Man kan ikke ha andre meninger enn eliten her inne, da har forumet feilet som et internettfenomen. 

Kontakt admin. For noen uker siden ble en bruker slettet ved en feiltagelse. Det er en tråd på ris og ros om dette. Kanskje det var din bruker?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Jytte skrev:

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt admin. For noen uker siden ble en bruker slettet ved en feiltagelse. Det er en tråd på ris og ros om dette. Kanskje det var din bruker?

Kanskje det eller ikke. Jeg kontakter ikke adm. Det har jeg gjort før uten resultat. Mine tidligere brukerprofiler er ikke slettet, de har bare sperret tilgangen, jeg har forsøkt over mail. Da får vi se hvor lenge jeg får være her som Jytte. Hvis jeg er interessert i å være her. Forumet hadde en storhetstid, gode råd på bryllupsformet, det var mye fokus på det når kg ble startet. Det var mer rom for å ha forskjellige meninger. Nå virker det som om det meste er tabu her. De har en profil, tror de skal selge seg til ungdommen nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...