Gå til innhold

Vernede brukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen brukere på Kvinneguiden vernet? Virker som at enkelte kan gjøre som de vil uten å få straff :klo: 

Anonymkode: fc975...3dd

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du om de straffes eller ikke?

Anonymkode: 9b8f6...8e4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du om de straffes eller ikke?

De får ikke innlegg fjernet og blir aldri utestengt

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det virker i vertfall slik.

Skrevet

du får lage en tråd i ros og ros forumet :)

Skrevet
Akkurat nå, Carrot skrev:

du får lage en tråd i ros og ros forumet :)

Vil høre alle sine meninger om dette, kan skjønne at mange vil være anonym når man diskuterer noe slikt da man kan bli etterfulgt 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De får ikke innlegg fjernet og blir aldri utestengt

Om det står igjen innlegg du mener bryter med reglene, så rapporter. Omd e ikke blir ryddet, ta det opp på ris og ros

• Liker 2
Skrevet

Om det står igjen innlegg du mener bryter med reglene, så rapporter. Omd e ikke blir ryddet, ta det opp på ris og ros

Er desverre ikke så enkelt. 

Skrevet

Det er enkelte brukere som får være dritfrekke og folk bare "Elsker deg❤️" som er..litt sært. Går til angrep på unge jenter som er redde for at de kan være gravide osv. 

Anonymkode: c8195...869

• Liker 3
Skrevet

Det virker slik.

Skrevet

Vi må nok bare innse at det tåles mer fra enkelte brukere.

Anonymkode: a95e4...6e8

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi må nok bare innse at det tåles mer fra enkelte brukere.

Anonymkode: a95e4...6e8

Hvorfor skal det være slik? Reglene skal vel gjelde alle!

Anonymkode: 212a2...d31

Skrevet (endret)

Nå skal jeg være en drittkjerring, men mitt inntrykk er at de som hyler opp om vernede brukere som regel er sånne som stiller seg totalt uforstående til at de selv får advarsler og får sine innlegg slettet. Du verden, så krenka de blir, de som selv har glemt at de har brutt sånn omtrent halvparten av forumsreglene bare i løpet av de siste 10 innleggene sine. De burde bli tipset om å slå opp på selvinnsikt i ordbøkene samtidig som de får advarsel. 

Endret av Ullvott
  • Liker 5
Skrevet

Det er noen brukere som er "notiske" kjent for spissformuleringer og one liners med sarkasme og snert, og det kan oppleves som stygge innlegg, men svært ofte danser de litt i gråsonen over hva som er greit og ikke, og er "slem" mot saken og ikke mot personen, så de holder seg såvidt innafor. 

Slike kan nok føles vernede, men det er nok ofte at ting blir tolket annerledes av en moderator som ikke har deltatt i en tråd, Vs det å få sånne innlegg mot seg. 

Har selv skjært tenner av enkelte brukere, men jeg ser at de holder seg såvidt på matta. På kanten av matta. Rapportér, så får moderatorene avgjøre, men dessverre er det ikke regelbrudd å være være krass. 

• Liker 3
Skrevet

^Det er for så vidt sant at noen hersketeknikker, passiv aggresjon osv er "innafor" mens å kalle noen en idiot er uttafor, selv om i praksis så gjør man gjerne det samme. Det er greit å si at "alenemødre er idioter", men å si "du, bruker, som er alenemor, er en idiot". Selv om du egentlig sier det samme. 

Du kan også være passiv aggresiv, manipulerende og nedlatende helt fint, så lenge du ikke kaller noen idiot eller tosk direkte. 

• Liker 3
Skrevet

Hvilke brukere tenkes det på her? Leser flere tråder hvor folk klager over brukere som får gjøre som de vil, men hvilke brukere da? 

Anonymkode: 34221...369

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Ullvott skrev:

Nå skal jeg være en drittkjerring, men mitt inntrykk er at de som hyler opp om vernede brukere som regel er sånne som stiller seg totalt uforstående til at de selv får advarsler og får sine innlegg slettet. Du verden, så krenka de blir, de som selv har glemt at de har brutt sånn omtrent halvparten av forumsreglene bare i løpet av de siste 10 innleggene sine. De burde bli tipset om å slå opp på selvinnsikt i ordbøkene samtidig som de får advarsel. 

Slik er det desverre ikke

• Liker 2
Skrevet

Hvilke brukere tenkes det på her? Leser flere tråder hvor folk klager over brukere som får gjøre som de vil, men hvilke brukere da? 

Kan ikke nevne enkeltbrukere, da blir tråden ryddet

Skrevet

Jeg er ikke her nok til å huske brukere fra gang til gang, men merker jo at veldig spissformulerte og krasse innlegg - på grensen til onde - fra brukere med veldig mange innlegg og likes blir stående.

Synes generelt at moderatorene er for dårlig til å moderere innlegg som støtter oppunder det majoriteten mener og det som er "vanlig" å mene, men likevel går langt over streken. Slås mye oftere ned på innlegg som går mot strømmen.

Anonymkode: 5c2d6...988

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke nevne enkeltbrukere, da blir tråden ryddet

Kan du sende til meg da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...