Gå til innhold

SÆDKVALITETEN HOS NORSKE MENN STUPER:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke på tale!

Er ferdig som avlsokse heldigvis.

men skremmende lesning, så absolutt.

Anonymkode: c760b...f3a

• Liker 1
Skrevet

Henger sannsynligvis sammen med det skyhøye inntaket av kjøtt og melk med hormoner i seg. Før spiste og drakk man dette i moderasjon, nå sluker voksne menn dette, kilo etter kilo, liter etter liter

Anonymkode: 55b9a...0d5

• Liker 3
Skrevet

Kanskje like greit ?  Med tanke på den ukontrollert befolknings eksplosjonen i Afrika. Fra dagens 1,5 milliarder til hele 4 milliarder mennesker i 2100.  Nedsatt fruktbarhet hos mennesker vil bare være et gode for miljøet og et pluss for jordens overlevelse. Selv om fødselstallene går ned her i Norge så vil det erstattes av det milliard overskudd av mennesker fra Afrika.

Anonymkode: b5fba...458

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henger sannsynligvis sammen med det skyhøye inntaket av kjøtt og melk med hormoner i seg. Før spiste og drakk man dette i moderasjon, nå sluker voksne menn dette, kilo etter kilo, liter etter liter

Åja så det er melk og kjøtt som har skylda, og ikke at 7 av 10 er overvektige? Hahaha

Anonymkode: b3c22...e9e

• Liker 3
Skrevet

Faktisk en meget alvorlig trussel, fortsetter den negative utviklingen like raskt som nå, kan det være null fruktbarhet om 20-30 år.  Årsaken er ukjent, men det spekuleres i om det kan være miljøgifter.

Det burde kanskje settes igang en storstilt nedfrysing og lagring av sæd? Nedfryst sæd er svært holdbar.

• Liker 1
Skrevet

Fedme påvirker situasjonen. Fjerner man de ytre årsakene til at menn blir overvektig så vil nok dagens gjennomsnitt normaliseres. Høy fettprosent = relativt høyt østrogen og senket testosteron. Som mann er det ditt valg om du vil være bifil eller en som siper foran TV. Les hva lavt nivå kan gjøre med helsen. Jeg kaller det sekundær selvskading å vandre rundt med lave verdier. Gjør noe med årsaken, ikke behandle resultatene av de lave nivåene.

Anonymkode: 21c87...d66

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Åja så det er melk og kjøtt som har skylda, og ikke at 7 av 10 er overvektige? Hahaha

Hæ? 

Skrevet

Ikke bifil, men viril. Sorry.

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

My kjøtt og melkeprodukter fører selvsagt til overvekt, så vet ikke hvorda dette går imot mitt poeng

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

My kjøtt og melkeprodukter fører selvsagt til overvekt, så vet ikke hvorda dette går imot mitt poeng

Nei, man blir ikke overvektig av animalske produkter. Man blir overvektig av å innta mer kalorier enn det man forbrenner. Det er virkelig ikke rakettforskning. Jeg spiser selv kjøtt og drikker melk og er veldig slank og veldig fruktbar :)

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Det er kalorier ut og inn som avgjør om man legger på seg eller ikke. Ikke en spesifikk matvare. 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har du ikke evidens for. Proteinkilder og animalsk fett gjør ikke menn fete. Ditt argument har så store hull og er så motstridende med faktum. Les deg opp på proteiner, omdannelse av fettsyrer til hormoner og effekten av hva et kosthold med animalske proteiner og fett gjør med forbrenningen. Dette og så mye mer. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe rart, de får jo ikke være menn lenger. 

Anonymkode: df1a5...3ad

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, man blir ikke overvektig av animalske produkter. Man blir overvektig av å innta mer kalorier enn det man forbrenner. Det er virkelig ikke rakettforskning. Jeg spiser selv kjøtt og drikker melk og er veldig slank og veldig fruktbar :)

Jeg vedder mye penger på at nordmenn som spiser mye kjøtt og ost regelmessig er mer overvektig enn de som spiser mer grønt og dropper osten

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette har du ikke evidens for. Proteinkilder og animalsk fett gjør ikke menn fete. Ditt argument har så store hull og er så motstridende med faktum. Les deg opp på proteiner, omdannelse av fettsyrer til hormoner og effekten av hva et kosthold med animalske proteiner og fett gjør med forbrenningen. Dette og så mye mer. 

Lol. Ja, selvsagt, det at nordmenn spiser dobbelt så mye kjøtt som for noen tiår siden har ingenting med den ekstreme overvekten å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

:klo:

Anonymkode: 55cfc...5d1

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vedder mye penger på at nordmenn som spiser mye kjøtt og ost regelmessig er mer overvektig enn de som spiser mer grønt og dropper osten

Lol. Ja, selvsagt, det at nordmenn spiser dobbelt så mye kjøtt som for noen tiår siden har ingenting med den ekstreme overvekten å gjøre. 

Nå var du noe enkel. Du peker på en isolert årsak. Det holder ikke i sin simpelhet.  

• Liker 1
Skrevet

Helt ok for vår del. Vi planlegger å ikke få flere barn.

Anonymkode: 004e1...7bf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man identifiserer seg som mann, og har penis - så er man da mann. Vi er ikke mindre menn pga at andre får bedre livskvalitet (likestilling). Å være mann er ikke synonymt med å være overpriviligert og få unnskyldt dårlig oppførsel. Vi er like mye menn, selv om det nå blir stilt noen krav til oss. 

MEN, som det du hinter til stemmer - så tenker jeg det er litt naturlig seleksjon. Menn som ikke klarer å være menn med mindre de får oppføre seg som tapere (trakkasere, være sexfikserte, voldta, forskjellsbehandle) bør ikke reprodusere seg. 

Men det er jo basert på livsstil. Kosthold, vekt ol. 

Anonymkode: 265b1...d2d

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje like greit ?  Med tanke på den ukontrollert befolknings eksplosjonen i Afrika. Fra dagens 1,5 milliarder til hele 4 milliarder mennesker i 2100.  Nedsatt fruktbarhet hos mennesker vil bare være et gode for miljøet og et pluss for jordens overlevelse. Selv om fødselstallene går ned her i Norge så vil det erstattes av det milliard overskudd av mennesker fra Afrika.

Anonymkode: b5fba...458

Ja, la oss bare utslette Europa. La Europa også bli et shithole først som sist. Trenger ikke gjøre det i små omganger slik som vi gjør nå, bare åpne grensene og ødelegg Europa med en eneste gang.

Fatter ikke tankegangen til folk altså. Tror dere virkelig Europa vil være Europa slik vi kjenner det om vi bytter ut befolkningen?

Anonymkode: 4bd73...c62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...