Jandia Skrevet 26. mars 2005 #1 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har så innihelvette ømme pupper for tiden. Har nettopp slutta på pillen, kan det ha noe med saken å gjøre? Har aldri hatt særlig menssmerter... Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #2 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har ofte ømme pupper i perioden mellom eggløsning og mensen. Dette kan variere fra måned til måned. Du kan også være gravid. Det gir vonde pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 26. mars 2005 #3 Del Skrevet 26. mars 2005 Da er vi fler.. Føles nesten som om brystene skla sprenges.... :-x Men jeg går på pillen. Ikke lett å si hvorfor de er sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. mars 2005 #4 Del Skrevet 26. mars 2005 Det er hormoner som er årsak til ømme pupper, uansett om man er gravid, går på piller eller venter mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mars 2005 Takk for svar. Jeg håper selvsagt at jeg er gravid... hehe, men tviler sterkt på det. Har ennå ikke fått mensen etter pilleslutt så... Men puppene er ufattelig vonde. Kan omtrent ikke ligge på magen om natta! Vel vel... jeg skal vel straffes nå, siden jeg sånn sett aldri har hatt menssmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #6 Del Skrevet 26. mars 2005 jeg har også veldig ømme pupper! og slutta på pillen for ca en mnd siden og har heller ikke fått mensen..! Håper ikke jeg er gravid jeg da.. Men heller at mensen er rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå