AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg leier bolig hos min mor. Er selv en trebarnsmor som studerer, så økonomien er trang. Spurte min mor om jeg fikk leie ut en uke eller to i sommer for å spe på utgifter til regulering og konfirmasjon. Hun sa det ikke var noe problem. Men hvordan stiller dette seg til loven osv? Jeg mottar også penger fra NAV, vil dette være et problem? Anonymkode: d5bfd...fd5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Sjekk lovverket for fremleie, i utgangspunktet er det lov så lenge eier (den du leier av selv) gir tillatelse til å fremleie. Anonymkode: 41956...3e0
T-Rex Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg leier bolig hos min mor. Er selv en trebarnsmor som studerer, så økonomien er trang. Spurte min mor om jeg fikk leie ut en uke eller to i sommer for å spe på utgifter til regulering og konfirmasjon. Hun sa det ikke var noe problem. Men hvordan stiller dette seg til loven osv? Jeg mottar også penger fra NAV, vil dette være et problem? Anonymkode: d5bfd...fd5 Nei. Kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå