Prinsess1 Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg er i et fwb-forhold med en gammel venn. Jeg har tidligere vært samboer i mange år, men det ble slutt i fjor. Vi hadde kjedelig og lite sex, men etter at det ble slutt i fjor, begynte jeg å lese og undersøke på nettet om bdsm. Snublet over det noen ganger på sexforumet her, og følte en tiltrekning. Da jeg så møtte en gammel skolevenn tidlig i sommer, innledet jeg et forhold til ham. Jeg trodde jeg kunne ha et forhold kun basert på sex (har aldri klart det før) fordi vi kjente hverandre ganske godt (gikk på skole sammen for 20 år siden, vi er begge i 40-årene). Vi har hatt god kommunikasjon hele veien, og da han oppdaget at jeg likte røff sex, introduserte han meg til bdsm light (foreløpig). Vi er så god match!! Han er så utrolig sexy og deilig dominerende, jeg har aldri hatt så god sex før i hele mitt liv! Han trenger bare å se på meg med et strengt blikk så blir jeg helt mo i knærne. Så problemet; jeg er dødsforelsket 😢 Han vil ikke ha noe forhold, så jeg har ikke sagt det til ham. Vi treffes maks en gang i uken, og jeg lengter og fantaserer mellom hver gang. Nå har jeg ikke sett ham på over en uke og har bare vondt i hjertet Jeg kjenner at jeg ikke klarer å ha det sånn, og håper jeg klarer å avslutte det neste gang jeg ser ham (før han befaler meg i kne...) Jeg skjønner at det kommer til å ta laaang tid å komme over ham, jeg kjenner tårene bare jeg tenker på det. Og hvordan skal jeg finne en ny (om et år eller noe sånt...)? Dette er jo en gammel venn. Hvor finner man en dom som matcher? Kan ikke se for meg å prøve sex med flere dom-er...for meg henger følelsene sammen. Jeg ser for meg at det kan bli problematisk å ta det opp, samtidig kunne jeg aldri tenke meg et forhold igjen som ikke er dom-sub-basert. Huff, vet ikke helt hva jeg vil med dette, kjenner ingen jeg kan fortelle om det. Forventer å bli dømt. Jeg er sterk og oppegående i hverdagen, hvordan kan jeg si til noen at jeg er sub og hva det innebærer OG forvente råd...? 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Dette forsto jeg ingenting av... Dom-er, dom-en, hva er det ?
282_NaughtySpark Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Å, gjett om jeg har vært der... Jeg sa til min en gang, litt sånn forsiktig, at jeg var litt betatt av han (jeg var kjempeforelska) Og resultatet var at han da sa at på grunn av det måtte han gå og vi kunne aldri treffes igjen. Jeg ble helt knust, gikk gjennom kjærlighetssorg og hele pakka, og glemte etterhvert hele fyren, helt til det var HAN som kom krypende 5 mnd senere, og spurte om vi ikke kunne treffes igjen... 🙄 Så begynte vi med det da, og da var det jo jeg som egentlig hadde makta, for jeg dro på det først, ville egentlig ikke bli dratt inn i dette igjen, men så begynte vi jo som sagt å treffes igjen, men kun på hans initiativ, for jeg har jo lært leksa mi godt, vi skal jo liksom ikke be om kontakt, eller be, kreve, eller forvente noe som helst... FML... Og dum som jeg er så er det slik vi holder på ennå,, 5 år senere. Jeg ber ikke om en dritt, han svarer ikke når jeg vil snakke eller trenger noe, men det er jeg som bestemmer om han får komme eller ikke når det er han som maser. Jeg vet ikke helt hvem som har lurt hvem her..... 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Han skulle ikke ha et fornavn som begynner på J? Anonymkode: a5fc6...b1c
Apple- Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 8 timer siden, Catalina Culès skrev: Dette forsto jeg ingenting av... Dom-er, dom-en, hva er det ? En dom er en dominant i et dominant-submissiv forhold. Kortversjon: Hun er forelsket, planlegger å bryte, tror hun vil bruke laaang tid på å komme over ham , og det blir enda verre av at de har et dom-subforhold, for hun vet ikke hvordan hun skal gå fram for å finne en ny dom (en el annen gang langt inn i framtiden når hun endelig har kommet over denne dom-en). Har jeg skjønt det rett? 2
SlemUlv Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Et kort svar, lengre kan komme senere Her har du gått inn i samme "fellen" som mange andre underdanige før deg. Du har gått inn i en relasjon, som ikke blir som du innerst inne vet ikke kommer til å funke, fordi du så gjerne vil oppleve dette. Been there, done that. Her må du gå inn i deg selv. Vil du ha ham, må du snakke med ham og si hva du føler. Bdsm handler om åpen og ærlig kommunikasjon. Du bør, fort, finne ut om du faktisk er villig til å la ham dominere deg sånn som dette, uten de rette følelsene. Ellers er det bdsm miljø rundt om i Norge, ja det største er seff i Oslo, men det er andre steder. Om du vil ha info om det, finnes det på Smil-Norge.no eller fetlife.com 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Jeg ville vært ærlig med ham, sagt jeg var blitt forelsket og derfor enten måtte bryte forholdet eller inngå et kjæresteforhold. Så er det opp til ham. Sier han nei, er det bare å bryte. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du fortsetter. Vær underdanig i sex, men ikke i forholdet. Anonymkode: 3c4ac...e84 4
duplexx Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 Var forelsket i min ene Dom. Trakk meg til slutt, ble kaos. Å finne ny Dom er relativt uproblematisk. Det handler vel også om du føler du trenger en? Er det moro eller behov? Jeg har behovet og kunne aldri levd eller bodd med en mann jeg var likestilt med seksuelt. Dessverre.
Prinsess1 Skrevet 12. november 2018 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2018 På 9.11.2018 den 18.25, SlemUlv skrev: Et kort svar, lengre kan komme senere Her har du gått inn i samme "fellen" som mange andre underdanige før deg. Du har gått inn i en relasjon, som ikke blir som du innerst inne vet ikke kommer til å funke, fordi du så gjerne vil oppleve dette. Been there, done that. Her må du gå inn i deg selv. Vil du ha ham, må du snakke med ham og si hva du føler. Bdsm handler om åpen og ærlig kommunikasjon. Du bør, fort, finne ut om du faktisk er villig til å la ham dominere deg sånn som dette, uten de rette følelsene. Ellers er det bdsm miljø rundt om i Norge, ja det største er seff i Oslo, men det er andre steder. Om du vil ha info om det, finnes det på Smil-Norge.no eller fetlife.com Takk for svar! 🙂 Jeg gikk inn i dette forholdet uten å vite noe særlig om bdsm, vi møttes noen ganger før han tok det opp. Vi har hatt mye og veldig åpen kommunikasjon om alt som har med sex å gjøre. Jeg klarer ikke helt å se for meg å være sammen med noen andre nå som jeg er så utrolig forelsket men har jo ikke tenkt å gå igjennom livet alene... Kan ikke skjønne at jeg skal kunne være så heldig at jeg treffer en annen mann som jeg har samme kjemi med som dom-en min, jeg føler meg så fri med ham. Har ikke sett ham på snart tre uker, men regner med å treffe ham i løpet av uka. Vet ikke om jeg klarer å gjøre det slutt, gleder meg sånn til å se ham. Men skal sjekke ut de nettsidene du nevner.
Prinsess1 Skrevet 12. november 2018 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2018 På 9.11.2018 den 17.53, Apple- skrev: En dom er en dominant i et dominant-submissiv forhold. Kortversjon: Hun er forelsket, planlegger å bryte, tror hun vil bruke laaang tid på å komme over ham , og det blir enda verre av at de har et dom-subforhold, for hun vet ikke hvordan hun skal gå fram for å finne en ny dom (en el annen gang langt inn i framtiden når hun endelig har kommet over denne dom-en). Har jeg skjønt det rett? Jepp 😊
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Er du forelsket i han eller er det sexen? SM-sex er mer intens enn vanlig, og jeg forelsket meg i menn som jeg i ettertid skjønte ikke hadde vært en god match over tid. Men sexen løste følelser i meg som jeg ikke har opplevd med vanlig sex. Anonymkode: 15b95...002
Prinsess1 Skrevet 12. november 2018 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du forelsket i han eller er det sexen? SM-sex er mer intens enn vanlig, og jeg forelsket meg i menn som jeg i ettertid skjønte ikke hadde vært en god match over tid. Men sexen løste følelser i meg som jeg ikke har opplevd med vanlig sex. Anonymkode: 15b95...002 Jeg er forelsket i hele ham. Jeg tenker på ham hele tiden, og ikke bare sammen med sex. Jeg drømmer om at vi er sammen, har et liv sammen, der sex selvfølgelig er en del av det, men jeg har ingen ønsker om å ta dom-subdelen inn i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå