Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du søker jobb, leser du kun det som står i annonse teksten hva bedriften ser etter, eller ser du hvilken bedrift det er? hva er ditt fokus?

Før man drar på jobbintervju, så vet man som regel ikke lønnen, og bedriften har sine intervju prosesser? når valget blir tatt, og det blir deg, så får du vite lønnen. Har du takket nei til jobbtilbudet pga lønnen etter ditt jobbintervju?

Eller har du lagt frem dine forventninger til lønn ved en fast stilling. Har bedriften kommet med eksakt tilbud på lønn, eller holdt noe nedenfor din forventning? Hva valgte du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For "100" år siden (OK, overdriver en smule, -men lenge siden) Etter 1.gangstjeneste, Ba jeg om Ca. samme lønn som jeg hadde, i tilsvarende jobb. (Ble spurt om hva jeg forventet under intervju). Da jeg fikk beskjed om att jobben var min, fikk jeg også beskjed av nye sjefen min om att han hadde sagt att jeg hadde sagt en betydelig høyere sum, (-og beskjed om att det skulle bli mellom oss) Ikke vær for beskjeden, -om du ikke konkurrerer med "Bratislava" ... Det vil seff. avhenge av bransje / Kunnskap (Den gang jobbet jeg i privat sektor, med noen års erfaring (Begynte å jobbe i bransjen i 100 % stilling som 14, -H a t e t  skole da... Var 19 når jeg dimma). Om du er "Attraktiv" i din bransje, Klin til, (-lettere å snakke seg ned, -enn opp...) Ikke alle som har en så straight "Ny sjef" (Han ville ha meg, -og visste hva ett internasjonalt selskap var villig til å betale for min kunnskap/erfaring) Selg deg dyrt, -om du kan !

A.

Endret av Sliten&kjørt51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...