Gå til innhold

Hvor mange damer her fingrer når dere koser dere?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Bare nyskjerrig.... mange menn tror vi må fingre når vi koser oss alene...

jeg gjør aldri dette da jeg syntes det er ekkelt og ha fingrene i meg selv.... er jeg rar? 🙁

jeg onanerer bare og syntes det er best.

får ikke noe ut av fingring uansett 😅

teit tråd, men bare nyskjerrig 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er samme! Stimulerer bare klitoris, og fingrer ikke. Synes ikke det er ekkelt å ha fingrene inne da, får bare heller ikke så mye ut av det. 

Men ikke bekymre deg for å være rar. Det er du ikke! Helt vanlig.

Anonymkode: 31814...9d1

• Liker 3
Skrevet

Fingrer ikke nei. Har vibrator 👌🏻

Skrevet

Bare Clit-action her. Dersom jeg vil ha noe i meg bruker jeg en dildo eller massasjestav som treffer gpunktet samtidig som womanizer 

Anonymkode: 50180...44c

• Liker 2
Gjest lillemy36
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er samme! Stimulerer bare klitoris, og fingrer ikke. Synes ikke det er ekkelt å ha fingrene inne da, får bare heller ikke så mye ut av det. 

Men ikke bekymre deg for å være rar. Det er du ikke! Helt vanlig.

Anonymkode: 31814...9d1

Takk for svar... er bare nyskjerrig på hvor vanlig det faktisk er og fingre eller ikke... 

jeg syntes seriøst det er ekkelt og ha fingrene oppi der selv og kan ikke skjønne hvorfor menn liker det 😂

Skrevet

Jeg bruker vibrator kun på klitoris. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt å bruke fingrene, men jeg får ganske enkelt mer ut av vibrator! 

Anonymkode: 0325c...afc

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker kun vibrator på klitten. Jeg får ingenting ut av hverken å fingre meg selv eller å bruke dildo 

Anonymkode: 2bc58...33b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stimulerer kun klitoris med langfingeren.

Endret av Katy Perry
  • Liker 1
Skrevet

Fingrer gjerne med en eller flere fingre, men ikke alltid. Klitten er viktigere. 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri klart å komme ved å fingre meg selv. Bruker dusjen, eller vibrator, eller vibrator + dildo. 

Anonymkode: 2ee3e...900

Skrevet

Jeg trodde at det å bruke fingrene på seg selv var fingring enten man brukte dem utvendig eller innvendig? 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, lillemy36 skrev:

Bare nyskjerrig.... mange menn tror vi må fingre når vi koser oss alene...

jeg gjør aldri dette da jeg syntes det er ekkelt og ha fingrene i meg selv.... er jeg rar? 🙁

jeg onanerer bare og syntes det er best.

får ikke noe ut av fingring uansett 😅

teit tråd, men bare nyskjerrig 😅

Uhm.. Fingring i vagina er onanering det også. 

Anonymkode: 2c407...96b

• Liker 2
Skrevet

Så rart, nå følte jeg meg unormal. Jeg har som oftest fingrene inni meg. Bytter på å ha dem inni eller på klitten. Det jeg liker med  ha dem inni er at da kjenner jeg virkelig hvor våt jeg er, i tillegg bruker jeg "kom hit"-bevegelsen som stimulerer g-punktet. Liker bedre å bruke fingrene til det enn en vibrator. 

Anonymkode: ca1ef...10f

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så rart, nå følte jeg meg unormal. Jeg har som oftest fingrene inni meg. Bytter på å ha dem inni eller på klitten. Det jeg liker med  ha dem inni er at da kjenner jeg virkelig hvor våt jeg er, i tillegg bruker jeg "kom hit"-bevegelsen som stimulerer g-punktet. Liker bedre å bruke fingrene til det enn en vibrator. 

Anonymkode: ca1ef...10f

Du er ikke unormal, på langt nær, Jeg liker også eldig godt å fingre meg selv. 

For å stimulere g-punktet er fingre bedre enn dildo, helt enig. 🙂 

Skrevet

Bruker fingrene kun på klitoris. 

Anonymkode: d4a72...6c6

Skrevet

Bruker Womanizer på klitoris, og massasjestav på resten av alt utvendig der nede  ^^, 

Skrevet

Jeg stimulerer kun klitoris, litt forskjell om jeg bare bruker fingrene eller noe vibrerende av noe slag. Jeg får ingenting ut av å bruke fingrene eller en dildo inni meg. Det er mange år siden jeg gjorde det sist. 

Anonymkode: dddcb...eb4

Skrevet

Fingrer aldri. Det gir ingenting, jeg kommer ikke ordentlig til uansett. Jeg bruker dildo og vibrator på Klitoris. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg kaller det fingring uansett hvor jeg bruker fingrene. 

Har lest ordet klitting de siste årene, men det er nok et ord jeg aldri selv vil bruke. 

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Jeg kaller det fingring uansett hvor jeg bruker fingrene. 

Har lest ordet klitting de siste årene, men det er nok et ord jeg aldri selv vil bruke. 

Jeg synes ordet klitoris er svulstig også. Men alle andre ord blir lett vulgære. Klitting er et kunstig ord for meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...