AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Jeg har for det meste klart meg veldig fint både uten kjæreste og sex, jeg lever det livet jeg kan alt tatt i betraktning uten store klager. Men når jeg var på fest i helgen begynte jeg bare plutselig å kline med en random jente på hjemme fest hos en venn før hun dro meg med på badet. Dyttet meg ned på settet, tok meg i munnen sin og ba meg komme så fort jeg kunne. Tok ikke mange minuttene for å si det sånn og selv om det er en del av meg som ville ta det videre, en del som ikke viste hva jeg skulle føle fordi det var så uforventet. Jeg ville gi tilbake men hun hadde holdt på selv med ene hånden sin og når jeg prøvde å hjelpe så sa hun at hun ville ut på byen så jeg kunne få kline tils hun kom men lenger ville hun ikke ta det. Hun var veldig tydelig på at det bare var en engangs greie så er ikke noen muligheter for å spørre henne ut. Men tror jeg har vært mer kåt denne siste uka enn jeg har vært de siste par årene, klarer ikke å la være å tenke på det og håper virkelig det finnes flere kvinner som vil ha en fyr som meg om så bare for et ONS slik at jeg endelig føler at jeg ikke er utenfor normen totalt når de kommer til seksuell erfaring. Har blitt runket en gang før når jeg var 19 så denne helgen var det lengste jeg noen gang har gått. Det føles tryggere å bare fake at jeg har peiling på hva jeg gjør siden kvinner flest forventer at mannen skal kan ta kontroll i senga. Men hva slags nybegynner feil kan jeg unngå, og hva er lurest enten det er ONS eller jeg mirakuløst skulle treffe noen som faktisk vil date meg? Hadde selvsagt vært hyggelig å bli forelsket igjen og oppleve at noen elsket meg tilbake og hadde latt meg bruke tid på å lære og utforske, men det virker bare mindre realistisk enn noen som henne jeg traff i helga som bare ville ha det litt gøy før hun dro ut på byen. Kanskje finne noen som vil ha det gøy på byen og etter byen tils hun blir lei og stikker av på morgenkvisten. tar i mot all slags råd. Anonymkode: 34186...d9d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Så hun gav deg oralsex? Da er du vel ikke jomfru. Anonymkode: b2b2f...a3f 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Vel, hold deg singel. Det gir et mye mer spennende sexliv. Garantert. Anonymkode: 3fc49...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hun gav deg oralsex? Da er du vel ikke jomfru. Anonymkode: b2b2f...a3f Men vet jo fortsatt ikke hvordan vanlig sex føles, skal ikke klage hun viste virkelig hva hun gjorde, jeg ble bare så kåt av å se henne komme etterpå at jeg nå faktisk har lyst å prøve sex med noen før jeg dør. Anonymkode: 34186...d9d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Å kjære. Uff. Anonymkode: d2515...243
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men vet jo fortsatt ikke hvordan vanlig sex føles, skal ikke klage hun viste virkelig hva hun gjorde, jeg ble bare så kåt av å se henne komme etterpå at jeg nå faktisk har lyst å prøve sex med noen før jeg dør. Anonymkode: 34186...d9d Jeg er i slutten av 40 årene og har aldri hatt sex jeg heller, enda jeg er dame. Men jeg synes ikke at det er det verste i livet jeg... Anonymkode: cb3ea...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Beklager for at andre her ødelegger tråden din. I min verden er sex noe naturlig som alle har anlegg for, på sin måte. Folk gjør det forskjellig, folk liker ulike ting og tenner på ulike ting. Og alt er like bra. Når jeg treffer en ny sexpartner forventer jeg ingen ting, annet enn at han/hun har lyst på meg. Det er spennende å lære den nye å kjenne. Hva liker denne personen? Hvordan føles det å ha sex med ham/henne? Matcher vi? Det er ingen ting man kan si helt bastant er god sex for alle. Fordi folk liker forskjellige ting. Noen forventer at mannen tar initiativet og dominerer, men andre ønsker selv å dominere og ønsker en underdanig mann. Andre liker begge deler. Med andre ord, vær den du er. Gjør det som faller seg naturlig. Med en ny sexpartner ville jeg ikke kjørt på med alle fantasier første gangen. Prøv å lære å kjenne grensene hennes, dine egne grenser, om du føler dere er på samme sted. Det kan jo være at hun ikke er noe for deg. Av og til matcher man med den første og beste, andre ganger må man lete litt. Anonymkode: 90e24...81d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 Jeg er i trettiårene og fortsatt jomfru jeg også. Ingen som vil ha meg, så man får bare leve med det. Anonymkode: 05add...126
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 På 9.11.2018 den 0.55, AnonymBruker skrev: Men vet jo fortsatt ikke hvordan vanlig sex føles, skal ikke klage hun viste virkelig hva hun gjorde, jeg ble bare så kåt av å se henne komme etterpå at jeg nå faktisk har lyst å prøve sex med noen før jeg dør. Anonymkode: 34186...d9d Oralsex er da vanlig sex. Det du prøver å si er at du ikke har hatt samleie. Men du har hatt sex! Anonymkode: 2ae9c...a9a
Elaine Marley Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #11 Skrevet 11. november 2018 Det føles forsatt uvirkelig, men er ikke jomfru lenger. Møtte samme dama på fredag, siden hun sa første gangen at det bare kom til å være en engangsgreie så prøvde jeg meg ikke i starten. Men etter vi hadde snakket sammen i noen timer begynte hun å sende litt hint ved å finne unnskyldninger til å ta litt på meg og når hun begynte å stryke meg på armen var jeg forsatt litt usikker. Tror hun kunne se at jeg var nervøs og usikker så hun satt seg på fanget mitt, kysset meg og sa felles venninen vår hadde fortalt henne at jeg var "urørt", hun var forsatt ikke interessert å ta det seriøst. Men at om jeg ville kunne vi ha det litt gøy sammen, hun syntes det var litt spennende å kunne være den som introduserte noen da ingen av kjærestene hennes hadde vært deres første. Har ikke spurt henne enda men tror venninen vår har "sladret" litt til henne og prøvd å gjøre det om til en realitet. For jeg klarte ikke å la være å tenke på den forrige helgen, og hun var selvfølgelig nysgjerrig på hvordan jeg følte meg etter siden vi er gode venner og hun vet at sex har vært problematisk for meg. Og grunnen til at jeg tror at det var litt planlagt var når dama sa hun likte tanken på å kunne være et slikt minne for noen, noe jeg har snakket med venninen min en del om. For det var et sånt minne som gikk igjennom hode mitt på repeat hele tiden, tils nå, hvor jeg bare tenker på denne natten. Jeg kan ikke si at jeg var spesielt flink, og følte meg både klønte, kåt, nervøs, glad og sjenert på en og samme gang når vi endte opp på soverommet. Tror det var en fordel at hun viste om det på forhånd, for det var et par ganger det kjentes som at jeg kom i kontakt med en del av meg selv som ikke har vært der før. Jeg kunne nesten ha ligget med hode mellom beina hennes hele kvelden og jeg ville for det meste vært fornøyd. For når jeg tilslutt fikk henne til å komme følte jeg meg utrolig stolt, men samtidig ville jeg komme selv bare av å se hun kom og tok tak i hode mitt mens ryggen hennes hevet seg og stønnet intenst. Det var det mest erotiske øyeblikket i mitt liv, og hun tror hun leste tankene mine fordi hun fikk meg på rygg sa jeg skulle få komme snart hun ville bare dra det ut litt lenger og se reaksjonen min når hun satt seg ned. Og når det endelig skjedde ble jeg veldig pinlig emesjonell, ikke at jeg grått på noe vis, men ble helt tørr i munnen, hadde vanskelig for å snakke. Kanskje litt on the nose ordvalg, jeg har bare bestandig følt meg på utsiden når det kommer til vanlige menneskelige opplevelser som jeg ikke har hatt pga diverse ting jeg ikke vil gå inn på i fall noen skulle kjenne meg igjen. Men la oss bare si at for et år siden ville en hver som hadde møt meg enten syntes jeg var patetisk eller verre synes synd på meg fordi jeg har de plagene som jeg har. Nå forstår jeg liksom hva alle snakker om, og det som var best med hele opplevelsen var følelsen av å være ønsket om så bare for den kvelden så følte jeg at ihvertfall 1 person ville i et øyeblikk i mitt liv ha meg. Sexen var utrolig, og når hun la hele kroppen sin over min og vi bare koste og klinte mens hun bevegede seg veldig forsiktig, var det ekstremt sterke følelser involvert. Men å høre henne si ordene "jeg vil ha deg, kom igjen det er din tur, vi har resten av natta foran oss så ikke tenk på det". Det var bare helt magisk. Klarte dessverre ikke å få henne til å komme samtidig når vi gikk for andre runde, men gikk ned på henne igjen når vi var ferdig og bare lå i armene til hverandre så sa hun at med litt trening så tror hun jeg ikke behøver å bekymre meg så mye i framtiden og at jeg uansett vil kan gjøre en jente glad om jeg går ned på neste slik jeg gjorde med henne. Anonymkode: 34186...d9d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #12 Skrevet 11. november 2018 Ingen smerter i det hele tatt? Anonymkode: acd3c...4f7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen smerter i det hele tatt? Anonymkode: acd3c...4f7 hadde mye adrenalin i kroppen, så det gikk greit helt tils hun dro. Måtte betale for det senere på dagen, men det var absolutt verdt det. Bare håper at det aldri blir for ille skulle det skje igjen, hun har sendt meg litt meldinger og snakket igår om muligheter for å fortsette om det er dager hun bare kjenner for å kople av fra livet sitt og ikke ta det seriøst. Hun sa hun ville følt seg trygg på meg både etter alt hun har hørt og måten jeg behandlet henne på. Hun er bare ikke på et sted hvor å date noen som meg er en mulighet, men at hun likte måten jeg så på henne og at hun merket at jeg var genuin i øyeblikket selv når jeg viste hva dette var. Så jeg kommer til å være mer enn villig til å følge hva enn slags regler hun vil komme på med. Om jeg kan ha noen som henne alene for meg selv i noen timer en gang iblant er det bedre enn å være helt alene slik jeg har vært opp til nå. Enten det er sex eller bare snakke, for det er sjeldent jeg møter kvinner med samme interesser. Har også vært utrolig åpen med henne, men av en eller annen grunn har hun ikke sprunget unna som selv venner har gjort. Og vil samtidig kan lære meg å føle meg trygg på meg selv i slike situasjoner, skulle jeg ta feil og faktisk finne noen som kunne håndtert de 4 fulle ryggsekkene jeg går med av bare problemer i livet. Klager ikke, de føles faktisk ikke så tunge for øyeblikket bare av tanken på at hun kanskje kommer på middag i morgen. Anonymkode: 34186...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå