AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Følger ikke med på TV, og spesielt ikke typisk populære Norske TV-program. Følger ikke med på noen som helst idrett. Lytter ikke på liste-pop eller musikk som går på radio. Går ikke turer osv. Reiser ikke mye på ferie. Leser ikke bøker (aktivt). Følger aktivt med på politikk, men føler kanskje det ikke er noe godt tema å ta opp med fremmede. Nå høres jeg sikkert ut som en forferdelig grå og uinteressant person, men det er vel heller det at jeg har rimelig spesifikke hobbyer, og er ekstremt lidenskapelig når det kommer til dem. Anonymkode: d6dfd...0c7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Hvorfor spør du? Anonymkode: 60234...9c3
Gjest Krampus Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Da spør du spørsmål og engasjerer deg i svarene du får isteden.
Maleficenta Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følger ikke med på TV, og spesielt ikke typisk populære Norske TV-program. Følger ikke med på noen som helst idrett. Lytter ikke på liste-pop eller musikk som går på radio. Går ikke turer osv. Reiser ikke mye på ferie. Leser ikke bøker (aktivt). Følger aktivt med på politikk, men føler kanskje det ikke er noe godt tema å ta opp med fremmede. Nå høres jeg sikkert ut som en forferdelig grå og uinteressant person, men det er vel heller det at jeg har rimelig spesifikke hobbyer, og er ekstremt lidenskapelig når det kommer til dem. Anonymkode: d6dfd...0c7 Snskk om hobbyene?
Gjest andysowhat Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Hvorfor må det handle om deg? Kan du ikke få andre til å prate, også lytter du til de. Skal ikke være så vanskelig å være med på praten når du har hørt den samme historien 2-3 ganger. ^^
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 3 minutter siden, andysowhat skrev: Hvorfor må det handle om deg? Kan du ikke få andre til å prate, også lytter du til de. Skal ikke være så vanskelig å være med på praten når du har hørt den samme historien 2-3 ganger. ^^ Enig i dette, alle liker å prate om seg selv, så snakk litt om de istedenfor. Og er det noe du kan relatere til, deltar du med innspill hobbyene dine kan du også snakke om Anonymkode: c9daf...f3b
evelynn Skrevet 9. november 2018 #7 Skrevet 9. november 2018 vær er en god tema, bare begynn men: en fin dag, bare synd at det regner! eller: en fin dag, heldigvis det ikke regner! :D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå