AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Er det innafor? Kjolen er lang og har ikke utringning. Anonymkode: f3132...7a5
Drakan Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Kommer an på kjolen. Så lenge det ikke er utringing og kjolen sitter bra, burde det gå fint. Om den er gjennomsiktig derimot, ville jeg valgt å ikke bruke uten bh.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Det kommer ikke bare an på kjolen, men også på puppene. Veldig store eller veldig dinglete pupper bør pakkes inn i BH. Anonymkode: 2a07b...4dc 1
Chablis Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 (endret) Kommer an på kjole og bryster. Å gå rundt hele kvelden med tydelig stive brystvorter feks er ganske upassende synes jeg. Endret 8. november 2018 av Tipptoppi 1
Katy Perry Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke bare an på kjolen, men også på puppene. Veldig store eller veldig dinglete pupper bør pakkes inn i BH. Anonymkode: 2a07b...4dc Hvorfor det egentlig?😊 Spent på høre svaret... 2
Tibbie Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 Jeg tenker også at det kommer an på puppene Kommentar til kommentaren over 👆🏼: Jeg synes at det er KJEMPEFINT med synlige brystvorter om man har litt perky boobs. Kanskje litt mindre om man har M-cup.
Chablis Skrevet 8. november 2018 #9 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, Katy Perry skrev: Hvorfor det egentlig?😊 Spent på høre svaret... For å slippe gnagsår på knæra såklart. Hilsen hengepuppeguri 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #10 Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Katy Perry skrev: Hvorfor det egentlig?😊 Spent på høre svaret... Fordi det ikke ser bra ut. Virkelig ikke. Hilsen bruker med BH-størrelse 80H Anonymkode: 2a07b...4dc 2
Katy Perry Skrevet 8. november 2018 #11 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: For å slippe gnagsår på knæra såklart. Hilsen hengepuppeguri Var vel ikke deg jeg siterte, men stive brystvorter syntes du er upassende? Er jo bare brystvorter😊
Nerine_ Skrevet 8. november 2018 #12 Skrevet 8. november 2018 (endret) 5 minutter siden, Katy Perry skrev: Hvorfor det egentlig?😊 Spent på høre svaret... Det ser rett og slett ikke like elegant ut om man har bryster som går ned til navlen. Det blir jo åpenbart også mye bevegelse i de om ikke kjolen er veldig tettsittende da. Men det er min mening👍 Ikke meg som var AB Endret 8. november 2018 av Nerine_ 2
Katy Perry Skrevet 8. november 2018 #13 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi det ikke ser bra ut. Virkelig ikke. Hilsen bruker med BH-størrelse 80H Anonymkode: 2a07b...4dc Har store pupper som henger litt selv, men syntes ikke det ser fælt ut... godt vi er forskjellige.
Chablis Skrevet 8. november 2018 #14 Skrevet 8. november 2018 (endret) 4 minutter siden, Katy Perry skrev: Var vel ikke deg jeg siterte, men stive brystvorter syntes du er upassende? Er jo bare brystvorter😊 Åja, er det restriksjoner på hva man kan svare på? Beklager det. Stive brystvorter forbinder jeg med noe seksuelt. Og jeg synes det er upassende i en anledning som er såpass fancy at man har selskapskjole. Endret 8. november 2018 av Tipptoppi
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #15 Skrevet 8. november 2018 Litt flere opplysninger her: det er snakk om små utstående pupper, kjolen er løs i overdelen, ikke tettsittende. Puppene beveger seg ellers ikke mye når går. Mønstret kjole, ikke gjennomsiktig. Anonymkode: f3132...7a5
Katy Perry Skrevet 8. november 2018 #16 Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Tipptoppi skrev: Åja, er det restriksjoner på hva man kan svare på? Beklager det. Det går bra😊
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 Ja, veldig mange kjoler er det jo nærmest umulig å ha BH i hvis det skal se noenlunde skapelig ut. Å kjøpe inn ørten forskjellige sånne "super"-bher for hver kjole man har er iallefall uaktuelt for min del. Tar evt. på nipplecovers om jeg føler for det. Anonymkode: da6e8...00e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #18 Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, veldig mange kjoler er det jo nærmest umulig å ha BH i hvis det skal se noenlunde skapelig ut. Å kjøpe inn ørten forskjellige sånne "super"-bher for hver kjole man har er iallefall uaktuelt for min del. Tar evt. på nipplecovers om jeg føler for det. Anonymkode: da6e8...00e Hvor kjøper man det? Brystvortene synes ikke særlig igjennom kjolen, men ettersom brystene peker utover/ "oppover" og ikke henger nedover, er det kanskje greit å teipe over litt for at de ikke strutter for mye? Anonymkode: f3132...7a5
Pia_1991 Skrevet 8. november 2018 #19 Skrevet 8. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det ikke ser bra ut. Virkelig ikke. Hilsen bruker med BH-størrelse 80H Anonymkode: 2a07b...4dc 75H her, og jeg kan fint gå i flere kjoler uten bh.... er det kledelig ja, gå med det! Blir det vulgært, dropp det! Kjole, bryster, hud, hår og kropp, holdning er alle faktorer som spiller inn! Feks: med rett kjole, kan en dame som er ganske overvektig, med store pupper faktisk gå uten bh! Er ikke sikkert det blir like fint i samme kjole på en slank dame.. og visa versa! Mitt tips er: prøv begge deler, send bilde av begge deler til en eller to ærlige venninner! Eller som jeg gjør: sender bilde til pappa.. 😂 han tørr iallefall si om det ser bra ut eller ei 😅😅 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #20 Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, Pia_1991 skrev: 75H her, og jeg kan fint gå i flere kjoler uten bh.... er det kledelig ja, gå med det! Blir det vulgært, dropp det! Kjole, bryster, hud, hår og kropp, holdning er alle faktorer som spiller inn! Feks: med rett kjole, kan en dame som er ganske overvektig, med store pupper faktisk gå uten bh! Er ikke sikkert det blir like fint i samme kjole på en slank dame.. og visa versa! Mitt tips er: prøv begge deler, send bilde av begge deler til en eller to ærlige venninner! Eller som jeg gjør: sender bilde til pappa.. 😂 han tørr iallefall si om det ser bra ut eller ei 😅😅 Hva om brystene ser spisse ut i en ikke tettsittende kjole, er det lite pent sånn på generell basis? Bør brystene være runde? Anonymkode: f3132...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå