Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har tatt teoriprøven? Var den vanskelig? Det er satt av 5 timer til eksamen, men hvor mange sider bør man skrive? Jeg skal snart ta den og jeg er så redd jeg skal misforstå oppgaven eller skrive for lite som gjør at jeg ikke skulle bestå den..

Anonymkode: 5bbca...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du lærling? 

en fagprøvekarrakter begrunnes ikke basert på antall sider du skrive. det er 50 %av innholdet og 50% på fremmføring som avgjør din karrakter. 

bare å spørre i vei om d er annet du lurer på. 

Anonymkode: 2e2c8...99e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er du lærling? 

en fagprøvekarrakter begrunnes ikke basert på antall sider du skrive. det er 50 %av innholdet og 50% på fremmføring som avgjør din karrakter. 

bare å spørre i vei om d er annet du lurer på. 

Går opp som privatist. Skal ta teorieksamen først. Må bestå den for å kunne søke om å ta fagprøven. Har du tatt teorieksamen?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går opp som privatist. Skal ta teorieksamen først. Må bestå den for å kunne søke om å ta fagprøven. Har du tatt teorieksamen?

jeg gikk vgs veien og tok fagprøven i 2016 så det vil nok ikke bli helt det samme. jeg har bestandig på hovedeksamner endt opp med en god bonke. men uansett er det MYE viktigere med rettskriving enn antall sider. gramatikk og komma, og/å feil er ikke noe man vil se jeg skiter sterkt med rettskrivning, men klarte å få bestått meget godt på fagprøven og 5'ere og 6'ere på de største prøvene. 

om du er usikker på tydning av spørsmål så skal det være noen der til å drøfte det med. ta deg den tiden du har, og svar på alt. ubesvarte spørsmål og oppgaver er minus. :)

Skrevet

Jeg har tatt fagprøven.

Jeg bekrefter det tidligere tagere har sagt til meg, og stemte for min del:

Det skal mer til for å stryke, enn å bestå.

Anonymkode: d70ce...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...