AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hei! Jeg skal kun for gøy lage en type ´meny´ til typen som går på tjenester i form av ting han kan ´bestille´ fra meg. Dette går på både seksuelle ting og andre gøyale ting. Jeg kjenner han jo best og har greiene jeg skal putte i denne menyen, men vet ikke helt hvordan jeg skal presentere dette og lurer på om noen har en eller flere morsomme greier jeg kan putte på. Vil ikke høre hva dere tenker om dette, men vil gjerne ha tips her. Takk! Anonymkode: abad2...b3d
Chablis Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 For å lage meny så printer du ut fin skrift på et pent ark og så laminerer du etterpå. Forslag til ting på menyen skal jeg ikke begi meg ut på🤣
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: For å lage meny så printer du ut fin skrift på et pent ark og så laminerer du etterpå. Forslag til ting på menyen skal jeg ikke begi meg ut på🤣 Har du noen forslag til overskrift? Anonymkode: abad2...b3d
Chablis Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du noen forslag til overskrift? Anonymkode: abad2...b3d "Meny"
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 Noen morsomme bilder tegninger som illustrerer hva som "serveres". Tegn selv eller finn noe på nett...kanskje? Anonymkode: 061eb...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå