Krølle-frøkna Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hvorfor skal vi gidde å bruke tid på å dømme? Hvorfor? Er det ikke utrolig irriterende å sitte og være irritert da? Jeg kjenner i min egen kropp at jeg er skikkelig lei av det patetiske jeg levde der før. "Å stakkars lille naive meg som er redd andre mennesker fordi noen fikk meg til å tenke denne veien. Uff ja, det er herlig å være stakkars ditt stygge og paranoide meg som alltid ville finne grunner til å mislike andre "fordi de liker ikke meg" shit. Haha haha haha. Og nå sitter jeg her og stirrer på deg, gamle meg, i hodet mitt, som prøver å hindre meg i å utvikle meg til en mer selvstendig og positiv person. Jeg jobber i barnehagen, tenk det du! Der er jeg glad i mine medarbeidere og i barna, og smiler til en hver som kommer inn døren. Jeg skal ikke bli psykisk syk. Jeg skal ikke ende opp med selvmordstanker. Jeg skal ikke synes synd på meg selv for ingenting. Det å ikke ha venner var aldri et valg, men når jeg er du, gamle stygge meg, så blir jeg svak og gråter nesten når jeg forsøker å være ærlig ovenfor andre mennesker. Når jeg forsøker å innrømme at jeg er svak og vil bli sterkere, prøver du å hindre det. Men du, meg som er så svak, hvordan kan du påvirke og gi effekt så sterk? Hvordan kan du dukke opp når jeg er glad og så skyve meg utenfor en klippe? JEG TROR JEG ERSTATTER DEG MED HOMER SIMPSONS FORDI DA HAR JEG SÅVIDT MEG SELV DER INNI OG ALLE TANKER HANDLER BARE OM MAT. Så, det blir vanskelig å forklare hvorfor jeg skrev alt det der, men jeg krangler med den andre meg så ja. Har noen av dere en lignende side ved dere selv som alltid prøver å ødelegge for deg? Hvis jeg kunne, ville jeg nemlig saksøkt min. Sammen med den, har vi nemlig ødelagt de de siste åra. Har dere denne "å, jeg må finne noe så jeg kan synes synd på meg selv og ha noe å tenke på" siden? Æsj, jeg er menneskelig.
Gjest Hiro Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 (endret) Jeg skjønner hvordan du føler. Synes det er dumt at andre dømmer😔. Endret 8. november 2018 av Hiro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå