Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hva jeg kan kjøpe i adventskalenderen til min 21-årige kjæreste?
Har tenkt på ting som boksere, øl, sokker, flaxlodd, m.m., men vil gjerne ha litt flere tips! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv hatt juleøl kalender flere ganger. Men jeg åpner kalenderen på kveldstid, ikke om morgenen 🙂

• Liker 1
Skrevet

Ølkalenderen er svært populær i min omgangskrets. Eller ønsker du forslag på smågaver siden du skal lage selv? 

Skrevet

Jeg lagde adventskalender til kjæresten min 3 år på rad....helt ærlig, han kunne nok ikke brydd seg mindre! Jeg syns det var en såå fin og hyggelig ting å gjøre, mens han bare...måtte minnes på å åpne. Så jeg har tatt til fornuft, han får ingenting i år. 

Men, de årene jeg lagde til han, så fikk han alt fra do-golf til proteinbarer, flaxlodd, gavekort på massasje etc. Han drikker ofte på grunn av networking på jobb, så jeg holdt meg til sunne ting. Bland ting og gavekort så blir det rimeligere. Er han glad i øl så er jo dette et alternativ, men ganske dyrt for 24 stykk.

Anonymkode: 33e52...865

Skrevet

Ølkalenderen kommer forresten ferdig laget, man kjøper hele kalenderen og den inneholder 24 flasker av forskjellige øltyper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...