Gå til innhold

HJELP! "Heismusikk" på linja hver gang jeg ringer ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mobilen, altså. Jeg har ikke lagt dette til selv, og det er snakk om høy musikk som umuliggjør normale samtaler. Hva gjør jeg får å få dette bort? Jeg har en Sony.

Anonymkode: 5fb1c...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti dette? Jeg blir sprø, og klarer ikke å finne ut av det til tross for iherdig googling.

Skrevet

Uhm.. Heismusikk? Hver gang du ringer? Hvordan går det an? 

Anonymkode: 200b7...b41

Skrevet

"Heismusikk", ikke heismusikk. Sånn irriterende bakgrunnsmusikk de spiller i heiser av og til. Eller når du sitter i telefonkø.

Skrevet

Eller "Muzak", om du vil.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Heismusikk", ikke heismusikk. Sånn irriterende bakgrunnsmusikk de spiller i heiser av og til. Eller når du sitter i telefonkø.

Anonymkode: 5fb1c...13eok

Ok. Jeg aner i alle fall ikke. Tror du skrøner. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg aner i alle fall ikke. Tror du skrøner. 

I all verden - hvorfor skrøne om noe sånt?! Jeg gjør altså ikke det, og med mindre du har svar på det jeg spør om, skjønner jeg ikke at du gidder å svare i tråden.

Skrevet

Andre har hatt det samme problemet, feks her:

https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2010084

Et forslag i den tråden var å åpne ringe-appen, gå til settings og 'turn off notifications during calls'. Som på norsk blir noe sånt som å skru av varsler ved oppringning/samtaler. Aner ikke om funksjonen finnes på alle telefoner. 

Anonymkode: 76dae...201

Skrevet

Gå til en Telenor butikk eller til den butikken som driver med abononementet du har...

Anonymkode: b3bde...62a

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I all verden - hvorfor skrøne om noe sånt?! Jeg gjør altså ikke det, og med mindre du har svar på det jeg spør om, skjønner jeg ikke at du gidder å svare i tråden.

Anonymkode: 5fb1c...13eo

Ok. Foreslår at du kontakter teleselskapet du bruker og hører hva de sier. Ofte har de chattjeneste. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre har hatt det samme problemet, feks her:

https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2010084

Et forslag i den tråden var å åpne ringe-appen, gå til settings og 'turn off notifications during calls'. Som på norsk blir noe sånt som å skru av varsler ved oppringning/samtaler. Aner ikke om funksjonen finnes på alle telefoner. 

Anonymkode: 76dae...201

Ulyden er fjernet - blomster til deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...