Gå til innhold

Bacimycin mot betent talgkjertel i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får i ny og ne slike betente talgkjertler/hårsekker i underlivet. De går jo over av seg selv, men er jo er herk når de er der. 

Kom her til å tenke på om det finnes noe man kan gjøre for å hjelpe litt på prosessen, og tenkte kanskje at jeg kunne bruke en sårsalve mot det. Har pyricept og bacimycin liggende. Men det er litt skummelt å bruke preparater der nede uten å vite helt om man kan. Ser det står at bacimydin er sopp og bakteriedrepende, og det finner jo gode slike mikroorganismer i underlivet... 

Har noen erfaring med det. Vet jo at dette vil gå vekk av seg selv, men har en hard jobbhelg foranmeg, og tanken på å gjøre det litt mer behagelig er veldig fristende! Men ønsker ikke å smøre på meg en soppinfeksjon heller da 😂

Anonymkode: b6b89...556

Skrevet

Nei hjelpes! Tørk over med klorhexidin et par ganger til dagen, såfremt det ikke er på slimhinnene der nede (såfall må du bare holde ut, gjerne prøve å tømme med en steril nål).

Anonymkode: 76c05...8d7

Skrevet

Jeg bruker en sterk avitaminsyre med en q-tip på eventuelle kviser der. Dekker over med et lite rundt plaster. Ellers finner jeg pinsett og drar ut hårstrået hvis jeg ser det,og eller klemmer litt for å se om det kommer ut hår og dra det ut. Bruker ellers en peelingskrubb et par ganger i uka, og smører med krem tilpasset intime områder etter voksing og barbering som gir fukt, og roer huden, motvirker irritasjon og inngrodde hår. 

Anonymkode: 2266d...036

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...