AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg får i ny og ne slike betente talgkjertler/hårsekker i underlivet. De går jo over av seg selv, men er jo er herk når de er der. Kom her til å tenke på om det finnes noe man kan gjøre for å hjelpe litt på prosessen, og tenkte kanskje at jeg kunne bruke en sårsalve mot det. Har pyricept og bacimycin liggende. Men det er litt skummelt å bruke preparater der nede uten å vite helt om man kan. Ser det står at bacimydin er sopp og bakteriedrepende, og det finner jo gode slike mikroorganismer i underlivet... Har noen erfaring med det. Vet jo at dette vil gå vekk av seg selv, men har en hard jobbhelg foranmeg, og tanken på å gjøre det litt mer behagelig er veldig fristende! Men ønsker ikke å smøre på meg en soppinfeksjon heller da 😂 Anonymkode: b6b89...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Del Skrevet 8. november 2018 Nei hjelpes! Tørk over med klorhexidin et par ganger til dagen, såfremt det ikke er på slimhinnene der nede (såfall må du bare holde ut, gjerne prøve å tømme med en steril nål). Anonymkode: 76c05...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg bruker en sterk avitaminsyre med en q-tip på eventuelle kviser der. Dekker over med et lite rundt plaster. Ellers finner jeg pinsett og drar ut hårstrået hvis jeg ser det,og eller klemmer litt for å se om det kommer ut hår og dra det ut. Bruker ellers en peelingskrubb et par ganger i uka, og smører med krem tilpasset intime områder etter voksing og barbering som gir fukt, og roer huden, motvirker irritasjon og inngrodde hår. Anonymkode: 2266d...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå