Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trådstarter her. Tusen takk Lassie, det var kjempesnilt av deg :) Det er bra jeg ikke er alene om å ha litt "sove-alene-angst". Jeg får bare prøve, det er vel bare snakk om hva man er vant til :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Trådstarter her..Jeg må bare oppdatere litt. Første natten var helt jævlig, jeg var redd, hadde lyset på overalt i leiligheten og tv'en på :roll: Men helt utrolig nok, det ble en vane, og andre natten gikk det kjempebra! Tredje natten var i natt, og da var det ganske greit å være alene på natta :)

Skrevet

Gratulerer! Det er tøft av deg synes jeg. Og fint at det gikk så bra da... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk :wink: Og tusen takk for hjelpen og støtten jeg fikk her inne...Det hjalp :)

Gjest gjest1
Skrevet

Så bra at det gikk bra til slutt i denne tråden, så den først nå! Jeg har også sove-alene-angst., sambo får ikke lov til å ta nattevakter f.eks. Blir skikkelig skvetten. You are not alone, trådstarter!

KLEM

Gjest synseren
Skrevet

Kjekt å høre gladhistorier om folk som overvinner angsten sin. :kose:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg bor sammen med kjæresten min, og vi har bestemt oss for å ta en morgenbud-rute for å tjene litt ekstra penger, men først må en av oss ta opplæringen i tre dager, og dette ble kjæresten min (av den grunnen at han lærer fortere).

Men dette er mellom 03.00-06.00, og for å være helt ærlig, jeg er redd for å være alene på natta, og har ingen andre muligheter :(

Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen ideer. Og vær så snill, ikke noe "mobbing", jeg føler meg dum nok som jeg gjør :roll:

Jøss :o Så flinke dere er da :-)

Tror det kommer til å gå fint jeg :) Uansett blir det nok bedre enn hva du frykter. Det gjør det som oftest. Ingen skumle ting er skummlere enn når de farer rundt i hodene våre, eller hva :-) Det blir som å være liten og være sikker på at en stol med en genser faktisk er et spøkelse helt til lyset går på. Utrolig hva fantasien vår kan få igang :ler:

Prøv. Går det ikke så går det ikke. Verden går heldigvis ikke under av den grunn skal du se :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Trådstarter her..Jeg må bare oppdatere litt. Første natten var helt jævlig' date=' jeg var redd, hadde lyset på overalt i leiligheten og tv'en på :roll: Men helt utrolig nok, det ble en vane, og andre natten gikk det kjempebra! Tredje natten var i natt, og da var det ganske greit å være alene på natta :)[/quote']

Oj! :o

:ler: sorry, så ikke denne før nå jeg heller :-?

Der ser du, ting ordner seg!

:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...