Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #21 Skrevet 26. mars 2005 Trådstarter her. Tusen takk Lassie, det var kjempesnilt av deg Det er bra jeg ikke er alene om å ha litt "sove-alene-angst". Jeg får bare prøve, det er vel bare snakk om hva man er vant til
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #22 Skrevet 31. mars 2005 Trådstarter her..Jeg må bare oppdatere litt. Første natten var helt jævlig, jeg var redd, hadde lyset på overalt i leiligheten og tv'en på Men helt utrolig nok, det ble en vane, og andre natten gikk det kjempebra! Tredje natten var i natt, og da var det ganske greit å være alene på natta
Hu i Svingen Skrevet 31. mars 2005 #23 Skrevet 31. mars 2005 Gratulerer! Det er tøft av deg synes jeg. Og fint at det gikk så bra da...
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #25 Skrevet 1. april 2005 Takk Og tusen takk for hjelpen og støtten jeg fikk her inne...Det hjalp
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #26 Skrevet 1. april 2005 Så bra at det gikk bra til slutt i denne tråden, så den først nå! Jeg har også sove-alene-angst., sambo får ikke lov til å ta nattevakter f.eks. Blir skikkelig skvetten. You are not alone, trådstarter! KLEM
Gjest synseren Skrevet 1. april 2005 #27 Skrevet 1. april 2005 Kjekt å høre gladhistorier om folk som overvinner angsten sin.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #28 Skrevet 1. april 2005 Jeg bor sammen med kjæresten min, og vi har bestemt oss for å ta en morgenbud-rute for å tjene litt ekstra penger, men først må en av oss ta opplæringen i tre dager, og dette ble kjæresten min (av den grunnen at han lærer fortere). Men dette er mellom 03.00-06.00, og for å være helt ærlig, jeg er redd for å være alene på natta, og har ingen andre muligheter Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen ideer. Og vær så snill, ikke noe "mobbing", jeg føler meg dum nok som jeg gjør Jøss :o Så flinke dere er da :-) Tror det kommer til å gå fint jeg Uansett blir det nok bedre enn hva du frykter. Det gjør det som oftest. Ingen skumle ting er skummlere enn når de farer rundt i hodene våre, eller hva :-) Det blir som å være liten og være sikker på at en stol med en genser faktisk er et spøkelse helt til lyset går på. Utrolig hva fantasien vår kan få igang Prøv. Går det ikke så går det ikke. Verden går heldigvis ikke under av den grunn skal du se
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #29 Skrevet 1. april 2005 Trådstarter her..Jeg må bare oppdatere litt. Første natten var helt jævlig' date=' jeg var redd, hadde lyset på overalt i leiligheten og tv'en på Men helt utrolig nok, det ble en vane, og andre natten gikk det kjempebra! Tredje natten var i natt, og da var det ganske greit å være alene på natta [/quote'] Oj! :o sorry, så ikke denne før nå jeg heller :-? Der ser du, ting ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå