AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Jeg kikket nettopp på "info" på en jeg har lagret i kontaktene mine. Jeg har iPhone. Fikk opp på info "du deler nå din posisjon"... Vil det si at jeg deler hvor jeg befinner meg altså? Dette skjer automatisk, jeg har ikke valgt å dele dette...Men hvis så er tilfelle, hvordan Kan vedkommende se hvor jeg er? Lurer og på hva som skjer om man er inne på en kontakt og trykker "del posisjon". Får vedkommende en mld om det da? Anonymkode: 2f0f8...3b1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Ingen som vet? Anonymkode: 2f0f8...3b1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Gå inn i innstillinger og slå av poisjon. Hver gang google gjør en oppdatering må du slå den av. Får heldigvis opp den blå dråpen øverst på skjermen og går da inn og slår den av. Anonymkode: 0fb6c...d8f
Rosaboble15 Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Veldig rart hvis dette automatisk er skrudd på for alle kontakter, er det noen du har såkalt «familiedeling» med? Finner ikke en eneste funksjon som skulle kunne gjøre dette automatisk for alle kontakter. Gjelder det bare denne ene? Har testet med en kontakt med min egen mailadresse forresten, fikk en mail (er sikkert melding til vanlig) om at xx vil dele sin plassering med deg. Og at man må logge inn med iCloud for å kunne se posisjonen. Står også at den som deler plassering vil kunne se min e-postadresse dersom jeg velger å gjøre det med, så det virker som om du får beskjed hvis noen faktisk logger inn for å gjøre dette.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Har du «Finn venner»-appen forresten? Åpne den og se der i så fall. Der skal du se hvem du eventuelt deler din posisjon med via den funksjonen. Anonymkode: f5d84...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå