AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Det hadde vært fint med en tråd med tips til de som ønsker å starte noe selv. Hva er viktig å starte med, hva bør man tenke på ? Hvordan har det gått for dere som har prøvd? Egentlig alt mulig av info og inspirasjon er ønskelig! Anonymkode: 877aa...f92
kaleidoskop Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Jeg har eget firma, men man kan jo være grunder i hva som helst. Så veldig vanskelig å svare på.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Jeg tenker både på de som har startet egen bedrift og de som har laget et nytt produkt, en app, en tjeneste osv. De som har funnet på noe helt nytt og de som "bare" har åpnet egen klesbutikk. Til og med de som har franchiseavtale på kiosk. Jeg kjenner jeg har stort behov for å være min egen sjef, skape noe og ha en fleksibel hverdag med varierte arbeidsoppgaver. Jeg er kreativ, strukturert, har interesse for å sette meg inn i det meste og liker å ha ansvar. Jeg har beina på jorda, men evner å se muligheter. Jeg har flere idéer, men ønsker å starte i det små for å generere penger til noe større med tiden. Hva er "enkelt" å starte med? Jeg tenker mest på noe som gir litt inntekt og god erfaring. Helst ikke satse rubbel og bit i første omgang. Man kan si at jeg nærmest har to tomme hender, men viljen til å skape og fornuften til ikke å ta helt av. Alt er dermed av interesse, like mye av ønsket om selv å være den som driver noe fremover, som for pengenes del. Jeg skjønner at det lønner seg å være god i noe, men jeg tenker at det er like viktig å treffe markedet med noe som er i tiden. Være den første, eller evne å utvikle noe til noe bedre. Hvem trodde at Angry Bird skulle slå slik an, f.eks? Anonymkode: 877aa...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå