AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Jeg har vært sykmeldt i 1 år og avsluttet arbeidsforholdet i nær fremtid. Jeg har helseutfordringer som ikke er forenlig med yrket jeg har i dag. Jeg har fått avslag på AAP da nav mener jeg kan få samme jobb jeg har i dag i ett snnet firma. Altså, yrkesoppgavene vil være de samme der også, så det fungerer ikke. Nav vil ha meg til å søke jobber og det er greit. Jeg søker jobber, men kommer ikke engang til intervju. Samtidig ønsker nav at jeg skal søke på alt mulig av jobber, men hvis jeg evt kommer til ett intervju, skal jeg holde helseutfordringene mine for meg selv eller fortelle om de? Jeg vil tru at hvis de får høre om de, så får jeg ikke jobben. Tier jeg om det så vil de fort finne ut av det da jeg har dager hvor jeg knapt orker å ta en dusj eller pusse tenner. Hva ville dere gjort ved ett evt intervju? Tiet eller fortalt sannheten? Jeg har hatt jobben jeg har per idag i 13 år og stortrives, men siden firmaet ikke kan tilrettelegge, så er jeg nødt til å slutte helt. Mine helseutfordringer er noe jeg må leve med resten av livet. Finnes ingenting som vil bedre sykdommen hverken medisinsk eller kirurgisk. Anonymkode: 0d0d8...bb5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Sa du opp eller ble du sagt opp? Anonymkode: 4d034...e3c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa du opp eller ble du sagt opp? Anonymkode: 4d034...e3c Jeg blir sagt opp fordi jeg ikke kan fortsette i jobben. Til og med nav mener jeg ikke skal tilbake dit da firmaet ikke kan tilrettelegge så jeg kan fortsette. Anonymkode: 0d0d8...bb5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Da må du antakelig gå på dagpenger, søke jobber og klage til lege og NAV en stund. De spør ikke om helse på jobbintervjuer, og du trenger ikke ta det opp. Anonymkode: 4d034...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå