Gå til innhold

Tips til billig Syden-ferie

Anbefalte innlegg

Vi ønsker å reise til "syden" neste sommer. Dessverre blir det midt i fellesferien. Da alle pakketurer er så dyr, ønsker vi tips til å sette sammen turen selv - gjerne til Spanias fastland. Ser på forskjellige steder å leie, men blir bare overveldet! Ikke vet jeg om stedene er "bra" eller ikke. Har noen tips til pene, åpne ferieanlegg til familier i Alicante, Murcia og rundt der omkring. Må være i nærheten av sjø, ha basseng og ike alftfor langt til restauranter etc. Må være lett å komme med fly fra Bergen (må ikke være direkte). Må passe for barn og ungdom. Siden vi ikke reiser med andre, må det være litt liv. Takker for alle tips :)

Anonymkode: 2fcb2...ba3

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1232935-tips-til-billig-syden-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært i Alicante eller omegn, men det er da virkelig ikke så vanskelig å finne et sted selv.  Bruk f.eks Booking.com, du finner massevis i alle prisklasser, og du kan plotte inn de tingene du ønsker deg (strand, basseng osv) slik at du får opp bare aktuelle ting.   

Dersom du har mulighet til å bestille ferien allerede nå så kommer du til å spare mye penger på både hotell og flybillett :) 

Anonymkode: 8f19c...d3a

Abonner på nyhetsbrev hos Norwegian og SAS.  Da vet du når det er billigsalg på flyreiser, og kan gjøre et veldig godt kjøp. 

Det er mange som bor i Alicante om vinteren, men er i Norge om sommeren.  Sjekk på finn.no. Eller forhør deg med venner om de kjenner noen som bor der.  Så kan du kanskje være heldig. 

Det er noen år siden, men slik ordnet det seg for min familie :)   

Kjenner ikke så godt til kysten av Spania dessverre. Men vent til Black Friday og kjøp billettene dine da! Da får du garantert billige reiser uansett hvilke flyselskaper du reiser med! 

Av bolig kan du også se etter airbnb, det bruker å være et mye rimeligere og bedre alternativ enn hotell for oss som reiser med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...