AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hei. Hva er forskjellen på Prince Mild eller White som det heter nå og Marlboro Light eller Gold som det heter nå? Er det mye forskjell i smak og hvilken er best? Anonymkode: 8235b...7d2
KillerKitty Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Smaker like jævlig begge deler 🙈 Om du vil ha smak i røyken, finnes det elrøyk. Da kan du dampe til den store gullmedaljen, uten å gi kreft til deg og de rundt deg, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, KillerKitty skrev: Smaker like jævlig begge deler 🙈 Om du vil ha smak i røyken, finnes det elrøyk. Da kan du dampe til den store gullmedaljen, uten å gi kreft til deg og de rundt deg, tror jeg. Det var et dårlig svar på det TS spurte om! Anonymkode: a81b7...f21 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var et dårlig svar på det TS spurte om! Anonymkode: a81b7...f21 Det der var et enda dårligere svar, som ikke handlet om hi. i det hele tatt. Anonymkode: f4f4a...caf 2
KillerKitty Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var et dårlig svar på det TS spurte om! Anonymkode: a81b7...f21 Ja, men hun er vel den samme personen som opprettet en tråd ang røykstart. Beklager om jeg tar feil! Men altså, eneste måten å finne det ut, er jo å prøve begge. Det er ikke så store forskjeller på ferdigsydde, hvert fall ikke når begge er av den milde typen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Jeg lurer på om folk som har smakt begge har et svar på spørsmålet? Anonymkode: 8235b...7d2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #7 Skrevet 9. november 2018 Liker ikke at slike innegg får stå, mistenker at det bryter med KGs retningslinjer. Å "reklamere" for tobakk på denne måten har jeg lite til overs for. Anonymkode: 7f016...6ec
Ariel95 Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 Jeg liker begge deler, synes det er godt å variere litt så jeg røyker både Marlboro Ligt og Prince Mild! 100 når jeg har god tid til å kose meg:-) Synes det smaker litt forskjellig, Prince mild er nok favoritten, men vanskelig å forklare forskjellen. Kanskje Marlboro føles litt mildere... noen som kan hjelpe? Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå