Gå til innhold

Forskjell på Prince Mild og Marlboro Light...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hva er forskjellen på Prince Mild eller White som det heter nå og Marlboro Light eller Gold som det heter nå? 

Er det mye forskjell i smak og hvilken er best?

Anonymkode: 8235b...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaker like jævlig begge deler 🙈 Om du vil ha smak i røyken, finnes det elrøyk. Da kan du dampe til den store gullmedaljen, uten å gi kreft til deg og de rundt deg, tror jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, KillerKitty skrev:

Smaker like jævlig begge deler 🙈 Om du vil ha smak i røyken, finnes det elrøyk. Da kan du dampe til den store gullmedaljen, uten å gi kreft til deg og de rundt deg, tror jeg. 

Det var et dårlig svar på det TS spurte om! 

Anonymkode: a81b7...f21

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det der var et enda dårligere svar, som ikke handlet om hi. i det hele tatt.

Anonymkode: f4f4a...caf

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hun er vel den samme personen som opprettet en tråd ang røykstart. Beklager om jeg tar feil! 

Men altså, eneste måten å finne det ut, er jo å prøve begge. Det er ikke så store forskjeller på ferdigsydde, hvert fall ikke når begge er av den milde typen. 

Skrevet

Jeg lurer på om folk som har smakt begge har et svar på spørsmålet?

Anonymkode: 8235b...7d2

Skrevet

Liker ikke at slike innegg får stå, mistenker at det bryter med KGs retningslinjer. Å "reklamere" for tobakk på denne måten har jeg lite til overs for.

Anonymkode: 7f016...6ec

Skrevet

Jeg liker begge deler, synes det er godt å variere litt så jeg røyker både Marlboro Ligt og Prince Mild! 100 når jeg har god tid til å kose meg:-) Synes det smaker litt forskjellig, Prince mild er nok favoritten, men vanskelig å forklare forskjellen. Kanskje Marlboro føles litt mildere... noen som kan hjelpe? Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...