AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Jeg returnerte plagg jeg kjøpte på Mango nettbutikk hele 4 uker siden. Tilbakebetaling skal ifølge dem skje innen 3-12 dager fra de har mottatt varene så pengene skulle vært utbetalt for lengst, og hvis ikke hvorfor ikke besvare mine e-poster. Jeg har ikke sett noe til disse pengene. De besvarer heller ikke mine e-poster. Det er også umulig å ringe for å finne ut hva som foregår da nummeret de har oppgitt er et nr i Spania. Anonymkode: 0150c...0fc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Det gjør vi som vi vil med. Jeg har kjøpt mye på den butikken og aldri hatt problem hverken med returer eller tilbakebetaling Anonymkode: e6c88...fcb 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Har aldri hatt noen problemer med de.
Veslefrikk Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Jeg har både handlet og returnert der flere ganger og har aldri hatt problemer av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Jeg elsker Mango nettbutikk. Både levering på døra og henting av retur på døra. Kan ta litt tid å få tilbake returpenger, men ellers så er det min favorittbutikk å handle fra når det gjelder service. Anonymkode: 1e681...d08
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Jeg er kjempefornøyd med Mango. Du får slutte å bestille ting du ikke skal ha. Anonymkode: c3b4d...a23
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Jeg har måttet sluttet å handle på nettsiden fordi jeg alltid får retur-pakker i retur, noe som er litt kjipt når man må betale for portoen! Og for et styr det er å prøve å få hjelp av kundeservice-gjengen nedi spania. De har pr nå ikke greid å svare på hvorfor de kommer i retur. Nå har de jo lagt ned butikken i oslo(storo har dårlig utvalg) noe som vanskeliggjør å handle hos dem ytterligere. Anonymkode: 695e7...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå