Gå til innhold

Hold deg unna Mango nettbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg returnerte plagg jeg kjøpte på Mango nettbutikk hele 4 uker siden. Tilbakebetaling skal ifølge dem skje innen 3-12 dager fra de har mottatt varene så pengene skulle vært utbetalt for lengst, og hvis ikke hvorfor ikke besvare mine e-poster. Jeg har ikke sett noe til disse pengene. De besvarer heller ikke mine e-poster. Det er også umulig å ringe for å finne ut hva som foregår da nummeret de har oppgitt er et nr i Spania. 

Anonymkode: 0150c...0fc

Skrevet

Det gjør vi som vi vil med. Jeg har kjøpt mye på den butikken og aldri hatt problem hverken med returer eller tilbakebetaling

Anonymkode: e6c88...fcb

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med de.

Skrevet

Jeg har både handlet og returnert der flere ganger og har aldri hatt problemer av noe slag. 

Skrevet

Jeg elsker Mango nettbutikk. Både levering på døra og henting av retur på døra. Kan ta litt tid å få tilbake returpenger, men ellers så er det min favorittbutikk å handle fra når det gjelder service.

Anonymkode: 1e681...d08

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Mango. Du får slutte å bestille ting du ikke skal ha. 

Anonymkode: c3b4d...a23

Skrevet

Jeg har måttet sluttet å handle på nettsiden fordi jeg alltid får retur-pakker i retur, noe som er litt kjipt når man må betale for portoen! Og for et styr det er å prøve å få hjelp av kundeservice-gjengen nedi spania. De har pr nå ikke greid å svare på hvorfor de kommer i retur. Nå har de jo lagt ned butikken i oslo(storo har dårlig utvalg) noe som vanskeliggjør å handle hos dem ytterligere.

Anonymkode: 695e7...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...