AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hei! Ønsker tips til hvor kjøpe lange tykke ullsokker som er så lange at de går litt over kanten på støvlettene? Anonymkode: e7711...34e
Missfitness Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 (endret) Bruker disse leggvarmerene fra Amundsen, synes de er mer behagelig å gå med enn sokker og utseende blir jo det samme. De finnes også i en enda tykkere versjon, men foretrekker disse. Endret 8. november 2018 av Missfitness
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 Lange strømper i forskjellige tykkelser og farger får du kjøpt på hennes og mauritz, cubus har en variant. De kalles " overknee socks". Hvordan får du ned i støvlettene uten at de krøller seg og blir klumpete nederst? Utover det, er de sikkert mye mere behagelige enn sokker. Anonymkode: 0fb25...7a2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Jeg kjøper lange jaktstrømper fra England, utrolig behagelige. Kjøper de på ebay. Når meg midt opp på lårene om jeg drar de helt opp, kan være lett posete fra noe under knærne. Til høye sko av ymse slag bretter jeg de ned så de folder seg fra toppen av skoene og opp til knærne. Varme og gode. Anonymkode: 63c64...24f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 Skal de være tykke, så sportsbutikk, friluftsutsyr. Anonymkode: 0596c...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå