Gå til innhold

Hva irriterer deg med folk på kvinneguiden?0

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som leser det de vil og ikke det ts faktisk har skrevet. Noen gir personen det inn med teskje, allikevel nekter personen å lese det ts faktisk skriver og mener. 

Når noen brukere begynner å diskutere/krangle og kupper hele tråden. TS får ikke hjelp og la ut historien sin for ingenting.

Anonymkode: 13a62...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle som spør er dette innafor, hva med å tenke selv ?

Anonymkode: 9a60c...04b

Dette!

Anonymkode: 6ff16...2ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes en tråd fra før om dette.

Anonymkode: d5dfe...c5b

Kommentarer som dette! 

Anonymkode: 6ff16...2ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som deg TS.

Dessuten de som krisemaksimerer. Om f.eks. ts spør om mat utgått på dato kan spises, så er det de som mener at man kan dø om man spiser sånn mat! Eller alle miljøbevisste, supermødre og andre med steile meninger. Nå har jeg levd noen år, og vet at alt ordner seg på et vis.

Anonymkode: 62b71...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- "Hæ, et engelsk ord? hva betyr det? Hele setningen gir ikke mening?"-Type kommentarer. Typisk kommer de i starten av en tråd hvor TS skriver et ord på engelsk, eller delvist engelsk (f.eks. Nippel, Down to earth, Face to face, crazy). Dette er ord som folk flest kjenner til, men av en eller annen grunn blir noen triggret av å lese ord fra andre språk.

- Synes mange på forumet har en "Jeg er bedre enn deg"-holdning. Og velding mange er spydige og slemme mot andre.

- Folk som skriker "troll" i tråder som ikke er helt over toppen absurde. Her er vi på et forum med mange gravide hormonelle kvinnfolk. Er det så absurd å tenke at noen går av skaftet fordi svigemor har kjøpt blå sokker når baby blir jente? (Ikke et faktisk eksempel, men poenget er der. Flere av "Dette må være et troll"-trådene er ikke så absurde om du tar hensyn til det).

Anonymkode: f1c84...b2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis trådstarter legger ut et innlegg om en historie eller en problemstilling hen er i, så er det alltid noen som skal kommentere at tråden bare er troll. Ja det er vanskelig å tro på enkelte ting man leser her inne, men selv om noe er utenfor normalen betyr det ikke at det ikke er reelt. Så ja jeg irriterer meg også over sånne som «mistenker at du kun troller» kommentarer.... #facepalm 🤦🏻‍♀️🙄

Anonymkode: ab977...d16

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg også over at det skal krisemaksimeres dersom foreldre gjør annerledes enn deg selv. Da er veien veldig kort til antydelser om mishandling, oppfordringer til å følge nøye med og oppfordringer til å blande inn BV. 

Anonymkode: 3a103...e6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over de som bryter elementære forumsregler i tide og utide for deretter å bli SÅ indignert, overrasket, sjokkert og krenket , samt at de hyler opp om sensur og ytringsfrihet, når de får advarsler eller blir utestengt etter gjentatte advarsler. 

Dessuten irriterer jeg meg over brukere som på død og liv må være nedlatende bitcher i enhver anledning. OK, jeg er ikke uskyldig selv i akkurat det, men jeg har ikke perfeksjonert det i samme grad som visse andre. 

Endret av Ullvott
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, også en ting til: Alle de som stiller spørsmål som «Hvordan er det å bo (med barn)  i/på Utsira/Kongsberg/Rasta/Hellesylt/Mehamn/Oslo/Stjørdal?» Hvor gode svar kan man egentlig forvente å få på noe slikt?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer et spørsmål om en situasjon e.l. og spørsmålet "hva synes du" og hva burde jeg gjøre" og sånt,så blir tråden på flere sider med folk som alle ville gjort annerledes enn TS og daa først kommer mange flere opplysninger og informasjon... så blir alt bare rot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når førstemann som svarer i tråden siterer startinnlegget, og gjerne når det er skikkelig langt. Hva er poenget med det? Første side kan fort bli bare to svar. Vi forstår at det er startinnlegget man svarer på, trenger ikke å sitere det.

Anonymkode: 62d62...1f3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de ikke setter seg inn i det de diskuterer, og deretter forlanger at du skal gjøre det for dem.

Endret av Husholdning1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en person (jeg driter i om det er AnonymBruker, eller med brukernavn) henger seg opp i en bitteliten detalj. Det er INGEN andre som bryr seg om akkurat den lille biten. Men denne ene brukeren fortsetter likevel å gnåle om denne ene lille detaljen som ingen andre bryr seg om. 

For eksempel dersom flere personer diskuterer en eller annen TV-serie som har blitt sendt i mangfoldige år. Så nevner noen ett par skuespillere som har vært med i samtlige sesonger, eller nesten alle sesonger. Så begynner en tufs å gnåle om at en bestemt skuespiller egentlig ikke ble med før i sesong to eller tre, og skriver flere innlegg nesten rett etter hverandre med NØYAKTIG samme ordlyd. "Denne karakteren kom ikke med før litt senere!" og dermed basta! Så fortsetter denne personen å terpe på akkurat denne lille biten. At ingen andre bryr seg, og sier klart ifra om hvor ubetydelig denne detaljen er, det betyr tydeligvis ingenting. 

Anonymkode: 57d46...4a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan så enkelte begynne den selv

- trolletråder og folk som skal trolle

- folk som misbruker anonymbruker-funskjonen for å slenge dritt

- de som alltid er så arrogante og store i kjeften, spesielt i tråder hvor trådstarter spør om råd og hjelp. Er det så vanskelig å være snill?

- likehunters, de som alltid kommenterer noe som de vet vil dra masse likes

- de som skal spore av i debatter eller gå på personangrep

- at moderatorer ikke alltid griper inn i alle tråder hvor det er begått et/mange regelbrudd f.eks

Hva irriterer du deg over her inne?

Anonymkode: ab977...d16

Slike som deg er irriterende! Du poster jo som AB selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Brukere (spesielt de som skriver med AB) som enten gjør seg dumme med vilje eller misforstår med vilje. 

Flere under nick

18 timer siden, Overrasket skrev:

Ab-brukere som er frekke jævler. For all del vær en storkjeftet idiot mot meg, men la meg vite hvem du er.

Finnes langt flere som er frekke under nick!

4 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Anonyme brukere ...

A.

Anonymbruker er ikke 1 bruker.

Anonymkode: 14036...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...