kaleidoskop Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Er det noen som har Asarum sofa? Trenger en gjesteseng, men hadde vært perfekt å kombinere med at det kan være et sted å sitte når man ikke har gjester. Noen som har testet å sove på en slik? Jeg skjønner at det ikke er en himmelseng, men om den er ok for en helg. Så er det greit
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 På 08.11.2018 den 9.15, kaleidoskop skrev: Er det noen som har Asarum sofa? Trenger en gjesteseng, men hadde vært perfekt å kombinere med at det kan være et sted å sitte når man ikke har gjester. Noen som har testet å sove på en slik? Jeg skjønner at det ikke er en himmelseng, men om den er ok for en helg. Så er det greit Jeg tror det var asarum sovesofa jeg hadde for noen år siden. Den var veldig hard å ligge på så jeg solgte den. Men for en helg går det sikkert bra og har du oppbevaring til overmadrass er det enda bedre. Anonymkode: c7aae...2be 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Vi har denne. Den er helt ok for en natt eller to, men ikke noe mer enn det. Vi har en tynn overmadrass over. Har ikke et stort ønske om at folk skal være her så lenge, så for vårt behov er den perfekt Anonymkode: 1858e...1f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå