AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hadde eggløsning på Lørdag. 110% sikker, da jeg både temper og bruker fertilitetsmonitor + strimler. Livmortappen var langt nede, hadde økt lyst, EL slim og hele pakken. Pleier vanligvis ikke å merke så mye til eggløsningen, men dette var kraftig. Antageligvis fordi kroppen endelig begynner å stabiliseres etter fødsel. på mandag og i går derimot hadde jeg derimot noen merkelige smerter i venstre eggstokk området. Føltes ut som om den verket/presset rett og slett, og gjorde vondt i en liten stund før det gikk over. 10-20 min kanskje. Har aldri i noen av syklusene mine vært borti noe lignende. Har noen en forklaring på hva jeg kan ha kjent her? Rart at det skjedde med 2 dagers mellomrom også. Anonymkode: 1cf55...3f6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Kan det ha vært at to egg har sluppet på samme syklus feks? Eller burde jeg sjekke det opp i forhold til evt cyster ol? Anonymkode: 1cf55...3f6
bondekone Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Jeg er ganske øm i egglederne både under og etter eggløsning. Kan det være det? Kan komme litt i tak, og være plutselig mer intens enn tidligere. Dog er nok akkurat de store smertene helst rundt eggløsning. (Jeg har bl.a fort smerter med sex akkurat ved eggløsning, og kan være ubehagelig p legge press utenfra) Er forøvrig sjekket opp, uten å ha noe galt.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 12 minutter siden, bondekone skrev: Jeg er ganske øm i egglederne både under og etter eggløsning. Kan det være det? Kan komme litt i tak, og være plutselig mer intens enn tidligere. Dog er nok akkurat de store smertene helst rundt eggløsning. (Jeg har bl.a fort smerter med sex akkurat ved eggløsning, og kan være ubehagelig p legge press utenfra) Er forøvrig sjekket opp, uten å ha noe galt. Det kan nok godt tenkes ja! Kommer litt takvis. Kjenner at jeg fremdeles er veldig øm på venstre side. Siden i går har i grunn hele «nedre region» vært øm og litt pulserende vond. Stikker til som nålestikk iblant. Hadde det ikke sånn før jeg ble gravid med førstemann, så det her er helt nytt for meg😅 Men det kan nok tenkes at man merker eggløsning bedre etter svangerskap. Anonymkode: 1cf55...3f6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Kjennes ut som at det stikker i livmortappen liksom. Har du sånn også? Anonymkode: 1cf55...3f6
bondekone Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 For min del er det nesten som intense luftsmerter, bare rundt livmor, på et vist. Ikke livmortappen, men ganske spesifikk på den ene siden. (Den siden eggløsningen har skjedd) 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 14 minutter siden, bondekone skrev: For min del er det nesten som intense luftsmerter, bare rundt livmor, på et vist. Ikke livmortappen, men ganske spesifikk på den ene siden. (Den siden eggløsningen har skjedd) Det høres helt likt ut! Luftsmerter, det var riktig beskrivelse! Hvor lenge etter eggløsning pleier du å ha det? Anonymkode: 1cf55...3f6
bondekone Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det høres helt likt ut! Luftsmerter, det var riktig beskrivelse! Hvor lenge etter eggløsning pleier du å ha det? Anonymkode: 1cf55...3f6 Mest akkurat rundt eggløsning, fra 1-2 dager før, men kan og vedvare til et par dager etter 😊 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #9 Skrevet 8. november 2018 35 minutter siden, bondekone skrev: Mest akkurat rundt eggløsning, fra 1-2 dager før, men kan og vedvare til et par dager etter 😊 Okei☺️ Takk for svar! Helt nytt dette her🙈 Var verst på søndag og mandag, men litt i går også. Så mulig EL var en dag eller to forsinket, da. 🙈 Anonymkode: 1cf55...3f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå