Gå til innhold

Status meg her og status meg der.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg ser ordet status over alt her. Jobber skal være status, ting skal være status, kjæresten skal være status! bosted skal være status. skolen skal være status, klær skal være status. alt sammen. 
Men , er folk så fantastiske at de fortjener status da? 😛 Alle som er redde for at deres utdannelse ikke skal være nok status? De vil ha en kjæreste som har status osv.. 
Hva er det med folk og status? folk velger jo bort ting nå fordi det ikke har status nok.

Anonymkode: b079e...0fd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelig at ingen svarte her 😛 

Skrevet

Det fins ingen motargumenter.

• Liker 1
Skrevet

Viktigst av alt: Hva faen er status??

Anonymkode: e18f4...621

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viktigst av alt: Hva faen er status??

Anonymkode: e18f4...621

De som "alle" ser opp til, vil være. Noen er jo nærmest markedsføring for klær og ting. dermed blir disse klærne og tingene status. Apple Iphone for eksempel....ikke så mye mobil for pengene egentlig, men de fleste virker til å gå for iphone. og de aller fleste med høyere utd og fra "finere strøk" velger iphone

Gjest Overrasket
Skrevet

Statusjaget er en overfladisk og forenklet måte å gi livet mening på. Man oppnår en tom og fordummende metthet på livet, det er litt som å spise en Snickers til lunsj når kroppen egentlig hadde trengt en stor salat.  Det gjør jo nytten på kort sikt, men etterlater både et sug og en tomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...