AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 jeg er ofte oppe om nettene, vi har en slik "lettvegg" imellom oss og jeg tror soverommet hennes er vegg i vegg med der jeg står og steker f.eks pytt i panne/pizza om nettene, har hun rett til å klage eventuelt? jeg spiller ikke høy musikk eller noe slikt, gjør bare vanlige ting om nettene Anonymkode: 10295...95b 1
Maleficente Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 (endret) Prøv 😁 Vet ikke om hun har rett på å klage, kan du ikke høre med henne om det plager henne? Endret 8. november 2018 av Maleficente
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 7 minutter siden, Maleficente skrev: Prøv 😁 Vet ikke om hun har rett på å klage, kan du ikke høre med henne om det plager henne? Så klart kan hun det... Anonymkode: 65a4a...59d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 At det skal være stille etter kl 23 betyr ikke at du ikke kan gjøre noe i ditt eget hjem. Ja du kan steke mat. Høy musikk, høyt volum på TV, sette på vaskemaskin eller støvsuge er derimot ikke Ok. Anonymkode: 09bea...58b 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 Sterk steikelukt er ikke direkte søvnfremkallende hos folk. Hvorfor ikke steike det ferdig tidligere på kvelden og ha det klart til du må ha nattmat? Anonymkode: bc03a...38e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå