Gå til innhold

Pokémon: Let's Go, Pikachu/Eevee!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare dager igjen! Flere som gleder seg? Har dere kanskje allerede forhåndsbestilt?

Hvilke versjon skal dere kjøpe? Jeg skal ha Eevee. Er ikke så stor fan av Pikachu. 

Jeg tror dette kan bli veldig bra! 🤗

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt ikke bestemt meg for hvilken jeg skal ha, for se det an :)

Skrevet

Skal ønske meg det til jul siden dama hele tiden klager på at jeg er vanskelig å kjøpe gave til, men jeg gleder meg masse!

Skrevet

Dumt man ikke kan utvikle eeve vi starter med, hvor god er egentlig eeve uten å utvikle seg?

Skrevet
30 minutter siden, studerende said:

Skal ønske meg det til jul siden dama hele tiden klager på at jeg er vanskelig å kjøpe gave til, men jeg gleder meg masse!

Jeg vurderte også å ønske meg det til jul, men bestemte at jeg ikke klarer å vente så lenge 😱

28 minutter siden, Winza said:

Dumt man ikke kan utvikle eeve vi starter med, hvor god er egentlig eeve uten å utvikle seg?

Det samme gjelder Pikachu. Jeg regner med at companion-pokémonen er ment å være nettopp en companion, og ikke en du bruker mye i kamp :)

Skrevet
6 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg vurderte også å ønske meg det til jul, men bestemte at jeg ikke klarer å vente så lenge 😱

Det samme gjelder Pikachu. Jeg regner med at companion-pokémonen er ment å være nettopp en companion, og ikke en du bruker mye i kamp :)

Velger jeg Pikachu så blir det grunnet nostalgi for tv-serien :P 

Skrevet

Da er spillet bestilt! Håper det ligger i postkassa på release date :yvonne:

Skrevet
5 minutter siden, Stueloff skrev:

Da er spillet bestilt! Håper det ligger i postkassa på release date :yvonne:

Pikachu eller eeve?

Skrevet
Just now, Winza said:

Pikachu eller eeve?

Eevee :)

Skrevet
3 minutter siden, Stueloff skrev:

Eevee :)

Hvilken Eevee utvikling er favoritten din? 

Skrevet
Just now, Winza said:

Hvilken Eevee utvikling er favoritten din? 

Leafeon er min favoritt :) Enn din?

Skrevet
2 minutter siden, Stueloff skrev:

Leafeon er min favoritt :) Enn din?

Espeon :) Jeg spilte igjennom Pokemon Colosseum nylig og da hadde vi både umbreon og espeon. Umbreon har høy defense og lavt attack power mens espeon hadde lav defense og høy attack power. Var som oftest espeon som døde når en av de døde :P

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Espeon :) Jeg spilte igjennom Pokemon Colosseum nylig og da hadde vi både umbreon og espeon. Umbreon har høy defense og lavt attack power mens espeon hadde lav defense og høy attack power. Var som oftest espeon som døde når en av de døde :P

Espeon tar en fin andreplass blant mine favoritt-eeveelutions. :)

Skrevet
Akkurat nå, Stueloff skrev:

Espeon tar en fin andreplass blant mine favoritt-eeveelutions. :)

Det og oppfølgeren xd gale of darkness er skikkelig gode :) Spesielt xd gale of darkness

Skrevet

Eevee er forhåndsbestilt. Pikachu er ønsket til jul :) gleder meg kjempe mye!! Har tatt ut ferie fra jobben i uke 47 pga. spill.

Det i tillegg til Spyro, the sims 4 get famour og sjakk vm! :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

Pikachu er satt på ønskelisten til jul. :)

Anonymkode: deeaa...02c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ariana807 said:

Eevee er forhåndsbestilt. Pikachu er ønsket til jul :) gleder meg kjempe mye!! Har tatt ut ferie fra jobben i uke 47 pga. spill. 

Så deilig med spilleferie! Spyro ble også klikket hjem her i dag :bolledeig: Gleder meg!

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Ariana807 skrev:

Prøver å se for meg sjefen sin reaksjon når man spør om fri for å spille spyro 😅 

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Prøver å se for meg sjefen sin reaksjon når man spør om fri for å spille spyro 😅 

Tok lik ferie i fjor, da kom det og spill ut 👍🏻😂 

Hva er ferie? Jo man tar fri fra jobb for å slappe av og ha det kjekt. Hvordan slapper jeg av? Være hjemme. Hvordan har jeg det kjekt? Med spill 👍🏻👍🏻

De er fullstendig klar over at jeg er litt nerd på slikt :yvonne: er ikke noe sydenperson, så dette er en mye bedre bruk av feriedager for min del 👍🏻 Anbefalest! :nordvesta:

Skrevet
22 hours ago, Ariana807 said:

Tok lik ferie i fjor, da kom det og spill ut 👍🏻😂 

Hva er ferie? Jo man tar fri fra jobb for å slappe av og ha det kjekt. Hvordan slapper jeg av? Være hjemme. Hvordan har jeg det kjekt? Med spill 👍🏻👍🏻

De er fullstendig klar over at jeg er litt nerd på slikt :yvonne: er ikke noe sydenperson, så dette er en mye bedre bruk av feriedager for min del 👍🏻 Anbefalest! :nordvesta:

Syns det er meget fornuftig! Heldigvis har ikke sjefen noe med hva man bruker ferien sin til:nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...