AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Vi skal gå til innkjøp av et høyt juletre av plast. Vet noen om butikker som selger nogen lunde naturtro plasttre? 😊 Skulle gjerne vært rundt i alle butikker og kikket, men har et trøblete svangerskap så alt som kan forberedes fra sofaen settes pris på 😄 Blir kjempeglad for tips! Anonymkode: 34457...9b6
Chablis Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Vi kjøpte et stort og flott tre på plantasjen, ga i underkant av 2000 kr og det er verdt hver krone. Plantasjen pleier å ha et veldig godt utvalg i flere prisklasser så anbefaler å dra dit. 1
Maleficenta Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal gå til innkjøp av et høyt juletre av plast. Vet noen om butikker som selger nogen lunde naturtro plasttre? 😊 Skulle gjerne vært rundt i alle butikker og kikket, men har et trøblete svangerskap så alt som kan forberedes fra sofaen settes pris på 😄 Blir kjempeglad for tips! Anonymkode: 34457...9b6 Ikea syns jeg har fine falske juletrær
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Ikea syns jeg har fine falske juletrær De er for små dessverre, vi skal helst ha 2m+ 😊 Anonymkode: 34457...9b6
Maleficenta Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De er for små dessverre, vi skal helst ha 2m+ 😊 Anonymkode: 34457...9b6 Å ok 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 Hageland har veldig mange fine! Og jeg fikk SMS i går om at i dag var det 30% på hele julebutikken til hageland for medlemmer av kundeklubben ifm av åpningen av julesortimentet. Virket som det også gjaldt juletrær. de siste par årene har de også kjørt Black Friday tilbud på juletær. Anonymkode: bd5fb...35a
Thyra Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 18 timer siden, Maleficenta skrev: Ikea syns jeg har fine falske juletrær De var ikke like fine i år som i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå