meningsløs Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 (endret) Hei! Jeg håper og tror at jeg skal stille i bikini fitness neste år, for min del blir det høst da fettprosenten min enda er for høy til at det er sunt for meg å starte en bikini prep nå (måtte ha gått på en veldig ekstrem en). Så for min del er det en pre-prep sesong om man kan si det sånn. Har trent styrektrening i 2 år og gått ned 17kg på egenhånd, men skal nå ansette coach og jobbe mot uttak våren 2019! GLEDER MEG! Er det flere her som har en drøm om å stille i bikini fitness? Isåfall, hadde det vært veldig koselig å høre fra dere! Skriv gjerne her sånn at flere ser tråden! Evt send med en melding 😄 PS: Bare gøy å høre fra dere som har stilt før og dere som er debutanter! Til dere som IKKE er interessert i bikini fitness, evt er uenig i sporten osv..: Dette er ikke tråden for deg, så vennligst se en annen vei om du ikke er interessert Dette er en samlings-tråd for oss som har interesse for bikini fitness! Endret 7. november 2018 av meningsløs 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå