AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Jeg har en venninne som for tiden er hjemme etter en ulykke (hun klarer ikke å gjøre så stort mye selv). Hun har bestilt renholder, så husvask er i boks. Derfor tenkte jeg at jeg kan hjelpe henne med andre ting, f.eks mat. Jeg vet også at hun får besøk innimellom, men synes det er et ork da hun aldri har noe å tilby. Jeg vet også at hun spiser mye "kjedelig" og enkel mat. Har dere noen forslag til hva jeg kan lage til henne som kommer godt med? Tenker alt fra kaker/bakst, sunnere alternativer, middager, frokoster osv? Det bør være ting som lett kan varmes i mikro eller bare tas ut for å tine. Anonymkode: 2a9f7...cf9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Fylte horn er godt og enkelt 👍😁 Anonymkode: 9952c...4a9
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Fiskegrateng Lasagne Pølsegrateng Lapskaus Kjøttkaker i brunsaus Hønsefrikassé Fiskeboller i hvit saus Gresskarsuppe Tomatsuppe Gulrotsuppe Pizzasnurrer Du kan lage mye av dette i enkeltformer (aluminiumsformer) som fryses ned og varmes i stekeovn etter behov.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Ei snill venninne i nøden er gull verdt. Det beste er nok å spørre henne hva hun har lyst på. Så kan hun glede seg til noe hun virkelig har lyst på. Anonymkode: 6d2a2...21f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå