Gå til innhold

Dere som har ff eller ons er det en annen type sex enn med kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette? 

Evt hva er forskjellen? 

Anonymkode: f925c...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg slipper meg mer løs på ONS.

Anonymkode: dc95a...726

Gjest duftlyset
Skrevet

Har definitivt bedre sex med kjæreste enn hva jeg har hatt med tidligere ons. Hvorfor? fordi vi kjenner hverandre. Det har alt å si. 

Skrevet

Det er forskjell fra ligg til ligg, men skal prøve å svare.

På ons tenner jeg mest på situasjonen. At man kaster seg over hverandre dirty og rått, at jeg er litt tøs.. 😏 Forventer ikke at min orgasme skal stå i fokus, bare at vi skal ha rå og HARD sex. 

Ff har jeg hatt tre av og de har vært litt forskjellige. Ff handler om å dekke et behov, og for meg former det sexen fra gang til gang også. Hvis jeg er needy og har behov for nærhet er følelsesløs hard sex ganske kjipt. Er jeg i det ville hjørnet selv er rolig misjonær kleint. Ff har aldri funket for meg, blir for nærme kjæreste og det blir feil uten følelser.

Kjærestesex er definitivt det beste - når det fungerer. Har opplevd begge deler, men har vært heldig med nåværende. Å klamre meg til han når han ligger over meg og tar meg med full kontroll over meg og orgasmen min, å se hvordan det trygge blikket hans skifter til begjær, å kjenne på den intense kåtskapen jeg føler når han slipper alle hemninger og blir som et vilt dyr 😍

Anonymkode: 1f74a...8a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...