AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Har hatt en jeg har likt godt, men han vil bare møtes for sex. Jeg er dessverre blitt hektet på denne mannen selvom jeg prøver å ikke bli det. Og tanken at han ikke vil annet enn sex. At han vil ha sex med meg, men liker meg egentlig ikke. Må gjerne sette pris på at han er ærlig eller? Har funnet ut jeg gjerne bør prøve å unngå han, men er kjempe vanskelig. I dag er jeg skikkelig lei meg/gråter for dette. Noen som har hatt det sånn å komt over det eller andre tips? Anonymkode: 2ed43...97b
Bubo Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Min erfaring, som mann i lignende forhold, er at du må kutte han helt ut og komme deg videre. Fortell han, og han vil mest sannsynlig forstå deg. Kanskje vil han likevel prøve seg noen ganger når behovet melder seg. Da må du være sterk og kun tenke på hva som er best for deg. Han liker sikkert deg på mange måter, men kan ikke se deg som partner i et godt forhold tror jeg.... 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Kutt ham ut HELT Anonymkode: 818de...eb7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 1 time siden, Bubo skrev: Min erfaring, som mann i lignende forhold, er at du må kutte han helt ut og komme deg videre. Fortell han, og han vil mest sannsynlig forstå deg. Kanskje vil han likevel prøve seg noen ganger når behovet melder seg. Da må du være sterk og kun tenke på hva som er best for deg. Han liker sikkert deg på mange måter, men kan ikke se deg som partner i et godt forhold tror jeg.... Takk for svar. Skal prøve så godt jeg kan, men blir vanskelig. Har jo egentlig lyst å være med han. Anonymkode: 2ed43...97b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Du må begynne å tenke at du er verdt mye mer enn det tullet hans. Ikke la deg tråkke på og utnyttes slik. Selvrespekten din må ivaretas, og det er det bare du som kan gjøre. Det kommer til å gjøre vondt å blokkere han på sosiale medier, men det du får igjen i det lange løp er så uendelig mye mer verdt. Du må ta ansvar for deg selv. Anonymkode: c3463...216 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må begynne å tenke at du er verdt mye mer enn det tullet hans. Ikke la deg tråkke på og utnyttes slik. Selvrespekten din må ivaretas, og det er det bare du som kan gjøre. Det kommer til å gjøre vondt å blokkere han på sosiale medier, men det du får igjen i det lange løp er så uendelig mye mer verdt. Du må ta ansvar for deg selv. Anonymkode: c3463...216 Takk. Tenker mer sånn i dag og håper det blir enda bedre fremover. Anonymkode: 2ed43...97b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 Kom igjen ts: alle er verdt mer enn å sitte igjen med en følelse av at man bare er god nok for ubetalt sex her i livet. Lover deg: du kommer til å føle deg mye bedre av å konsekvent be han og andre som han, om å dra til helvete eller lenger, og ha NULL sex, en det du noensinne kommer til å føle deg av å ha sex med idioter som ser på deg som "bra nok for sex. Only." Kutt han ut. Han gjør livet ditt verre, ikke bedre. Anonymkode: 2fa1d...063 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom igjen ts: alle er verdt mer enn å sitte igjen med en følelse av at man bare er god nok for ubetalt sex her i livet. Lover deg: du kommer til å føle deg mye bedre av å konsekvent be han og andre som han, om å dra til helvete eller lenger, og ha NULL sex, en det du noensinne kommer til å føle deg av å ha sex med idioter som ser på deg som "bra nok for sex. Only." Kutt han ut. Han gjør livet ditt verre, ikke bedre. Anonymkode: 2fa1d...063 Takk. Så godt å lese. Hadde en skikkelig pyton dag i går etter å ha slette osv. Ved å lese å tenke som du skriver håper jeg det kommer seg på sikt. Anonymkode: 2ed43...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå