Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ingvill_maria
Skrevet

:-) Hei , jeg hadde tenkt å bestille meg klær på ei side, også fant jeg ut at det var engelske størrelser, så vet jeg ikke hvor mye de størreslene tilsvarer i norske!

de engelske størreslene var : 6 8 10 12 14 og 16. osv. hvor mye tilsvarer de i norske størresler ?

takk :)! håper på svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hvis du tar 30 + den engelske størrelsen, får du den norske. F.eks. eng str 16---> 30+16= 46

Det er i alle fall sånn jeg har oppfattet det.

Gjest Anonymous
Skrevet
:roll: Jeg er også er gjest som vil ha flere "forslag"?
Skrevet

Søk på internett.

Vi har så mange tråder om dette på forumet, så det er lov å bruke søke funksjonen også. Men noen sider har forskjellige størrelser oppgitt. Jeg tror UK 12 er US 10 som er NO 40

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer nettopp fra England. 14= 42, 12=40 osv

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har forstått det slik:

8 = 34

10 = 36

12 = 38

14 = 40

Skrevet

Mottok nettopp skjørt fra England, og der står det EU 38, UK 10.

Skrevet

For min del så opplevde jeg i London, for bare ett par uker siden, at selvom det sto f. eks UK 14, EUR 44, passet ikke toppen på H&M der borte. Kom hjem og prøvde den samme toppen i 44 og da passet den! Har fått inntrykk av at selvom det står at 16 f. eks er tilsvarende 46, måtte jeg alltid opp i 18. Og hvis det sto 14 måtte jeg opp i 16 etc. Ingen str som passer meg hjemme passet meg der. Og sko var nesten umulig, noe som jeg pleier å få tak i her hjemme :o .

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Daniella_
Skrevet
For min del så opplevde jeg i London, for bare ett par uker siden, at selvom det sto f. eks UK 14, EUR 44, passet ikke toppen på H&M der borte. Kom hjem og prøvde den samme toppen i 44 og da passet den! Har fått inntrykk av at selvom det står at 16 f. eks er tilsvarende 46, måtte jeg alltid opp i 18. Og hvis det sto 14 måtte jeg opp i 16 etc. Ingen str som passer meg hjemme passet meg der. Og sko var nesten umulig, noe som jeg pleier å få tak i her hjemme :o .

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg har opplevd det samme.

Måtte opp i strl 12, prøvde samme topp her hjemme, og her passet strl 10 :-?

Skjønner meg ikke helt på det systemet der jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...