AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Jeg er 24 år og har masse hverdagsklær (Jobber i helsevesenet og bruker uniform, så slenger som regel bare på meg en strikkegenser og jeans/poptrashbukse i hverdagen), har også nok klær til fest. Men jeg har skikkelig problemer med å finne ut hva jeg skal ha på meg når det skal være penere enn hverdags, men heller ikke fest. (feks. ut å spise med venner, kino, weekendturer/shopping, dater, jentekvelder, familieselskaper osv..) Føler for å pynte meg litt, men ikke gå med kort festkjole heller akkurat..) Noen som har forslag? Hvordan kler dere dere i slike sammenhenger? Anonymkode: 15e1d...330
Strikkagenser Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Tar gjerne et par slim fit jeans, en pen bluse, litt ekstra stæsj, og høye hæler hvis anledningen passer til det.
tirben Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Skjørt og genser, eller skjørt og t- shirt og eventuelt blazer.
Missfitness Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Da ville jeg tatt på genser, skjørt til midt på låret, strømper og støvletter! Jakke og tilbehør etter behov. Synes du det blir for pyntet, kan du enkelt tone det ned med tykkere strømper, lengre skjørt etc.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 Skjorter med krage som er fine, men hverdagslige (f.eks i bomull). Svart dongeriskjørt er fint til svart strømpebukse og kan pynte ned et ellers strengt antrekk. Ankelstøvletter med og uten hæl. Svart, fin dongeribukse. Skinnjakke eller teddyjakke/faux fur. Monki har masse fine mellomblå mom dongeribukser! Stripete gensere er alltid en klassiker. Fine cardigans eller strikkegensere i god kvalitet. Svart, hverdagslig kjole er også alltid fint å ha i skapet. Pyntes opp med et kult belte i livet eller alene. Maxikjoler med lange ermer et også en smart investering. Enten brukes alene eller med genser oppå. Anonymkode: 74ce6...cf1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå