Gå til innhold

Hvordan komme i gang med sex igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei.. Så vi har hatt et par veldig stressende år. Før hadde vi jevnlig sex, men etter en periode hvor mannen var veldig sliten og jeg kke orket å bare ha sex uten at han i det hele tatt gjorde et forsøk på å tenne meg/tilfredstille meg - så tok det slutt.

En gang i blant prøver vi oss jo, og det er en hyggelig greie. Merker jo at hvis vi har hatt sex to kvelder på rad er han også klar den tredje kvelden, for å si det sånn... 

Utfordringa er at jeg ikke orker å ha sex 3 kvelder på rad akkurat nå. Spesielt ikke når han fremdeles gjør absolutt minimum for å få meg klar. Og hvis jeg da avviser ham 3 og 4 kveld så vil han ikke ha sex/gjør ingen tilnærmelser før jeg tvinger meg på ham 2 måneder etter. 

En av våre forsøk på å komme i gang igjen førte til ny baby på vei. Nå er termin rett rundt hjørnet og jeg merker jeg må legge en plan hvis vi skal komme oss gjennom denne tørka. Som har var i hvertfall 2 år nå... 

Når jeg er klar til å ha sex igjen etter fødsel, hvordan da gå frem for å få ham til å forstå at forspill er noe ekte, selv om vi har 3 barn? Hvordan kan jeg forklare for ham at han ikke bare kan tenke på seg selv for at dette skal bli noe av? Jeg savner når vi var nyforelsket og hadde en salig blanding av kjappiser og laaaaange seanser hvor kroppsmassasjer og leketøy var med.

Jeg vet han fremdeles er sliten, invadiliserende bekkenløsning hos meg, ytre stressende omstendigheter og barn som krever sitt er ikke noen supermatch med kroppsmassasje ( til meg, selv vil han ikke motta)..... Men jeg vil jo gjerne føle at han ønsker å glede meg. 

Anonymkode: 86dd3...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke den verste skrekkhistorien jeg har sett her, og jeg tror dere kan løse det med bedre kommunikasjon.

Du føler du "tvinger" deg på ham når du tar initiativ etter to måneder. Bra. Da skjønner du kanskje hvorfor han ikke gjør tilnærmelser etter å ha blitt avvist flere ganger. Han føler seg ikke velkommen, og da er det vanskelig å flørte. 

Jeg mener ikke å legge skylden på deg, men du må klare å si hvordan du vil ha sex, at du gjerne vil ha tilnærmelser selv om du sier nei noen ganger etc. Han er sikkert interessert i å tilfredsstille deg hvis han vet at det er det som må til. Jeg forstår godt at sex tre dager på rad kan være for mye, men det er den type ting han må ta inn over seg. 

Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...