Gjest Ole Brum fan Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 Aner ikke om det jeg lurer på passer inn her, men visste ikke hvor ellers jeg skulle plassere spørsmålet mitt. Det har seg sånn at jeg er på jakt etter et slags Ole Brum "ordtak" eller hva jeg skal kalle det... Det er sikkert flere som har fått denne på sms og skjønner hva jeg mener.. Det er noe om at Nasse Nøff legger labben sin på labben til Ole Brum, og Ole Brum spør om det er noe. Nøff sier at det ikke var noe, men at han bare ville vise at han var der.. eller noe i den duren.. Hjelp, er det noen som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe meg? Syns den er så søt nemlig
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 Ole Brumm sitater er kjempe søte, er det dette du tenker på? "Nøff gikk forsiktig nærmere Brumm bakfra. "Brumm", hvisket han" Ja, Nøff", sa Brumm "Ingenting", sa Nøff og tok labben hans. "Jeg ville bare være ganske sikker på at du var her"" Du finner flere her http://www.mobilwebben.com/hundremeterskog...ogen/sitat.html
Gjest LoisLane Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 Morsomt, Annie. Bare et lite aprops til alle Brumm-fans: Det skrives med to M'er!
Gjest Ole Brumm fan Skrevet 26. mars 2005 #5 Skrevet 26. mars 2005 Takk for hjelpen :-) Nå fant jeg det jeg var ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå