Gå til innhold

Angst for trapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til en ny leilighet, men har i det siste fått angst for en del trapper, særlig slike som er nokså bratte og ikke har gelender på begge sider. Leiligheten er i andre etasje, så jeg kommer jo til å måtte bruke trappen ganske ofte, og den er slik som ikke har gelender på begge sider. Er det noen andre her som har angst for trapper eller som vet hvordan man bli kvitt slik angst?

Anonymkode: 40aa0...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du angst i utgangspunktet, sånn generelt sett?

Ellers, så ville jeg tatt en time hos legen og sjekke hvordan det står til, vitaminnivå, blodtrykk, stramme nakkemuskler og sånne basisgreier.

Jeg har ikke angst, men begynte å føle det veldig ubehagelig å gå spesielt ned bratte trapper. Det viste seg å være en kombo av lavt d-vitamin + stram nakke hos meg. 

Anonymkode: c2e83...78d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du angst i utgangspunktet, sånn generelt sett?

Ellers, så ville jeg tatt en time hos legen og sjekke hvordan det står til, vitaminnivå, blodtrykk, stramme nakkemuskler og sånne basisgreier.

Jeg har ikke angst, men begynte å føle det veldig ubehagelig å gå spesielt ned bratte trapper. Det viste seg å være en kombo av lavt d-vitamin + stram nakke hos meg. 

Anonymkode: c2e83...78d

Jeg har veldig høydeskrekk og edderkoppfobi, så det med å gå ned trapper er vel egentlig litt det samme som høydeskrekk, men jeg har utviklet det nå i det siste etter at en jeg vet om døde etter å ha falt ned en trapp. Så for min del er det rent psykisk. 

ts

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2018 den 21.04):

Jeg har veldig høydeskrekk og edderkoppfobi, så det med å gå ned trapper er vel egentlig litt det samme som høydeskrekk, men jeg har utviklet det nå i det siste etter at en jeg vet om døde etter å ha falt ned en trapp. Så for min del er det rent psykisk. 

ts

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: a825c...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...