Gå til innhold

Hvordan er det å dusje med en partner.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i dusjen da?

Anonymkode: 16506...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor detaljert ønsker du vi skal være her?

• Liker 4
Skrevet

Detaljert.Fyr løs

Anonymkode: 16506...be3

Skrevet

Kliner, såper hverandre inn. Han fingrer meg og jeg runker han, vi knuller. 

Anonymkode: b9ef3...bd9

• Liker 3
Skrevet

Vi krangler om hvor varmt/kaldt vannet skal være, irriterer oss over liten plass og innser at dette var en håpløs ide. Skjer sånn ca en gang i året. 

Anonymkode: cc035...ecb

• Liker 41
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi krangler om hvor varmt/kaldt vannet skal være, irriterer oss over liten plass og innser at dette var en håpløs ide. Skjer sånn ca en gang i året. 

Anonymkode: cc035...ecb

Samme her 😂 men vi dusjer sammen flere fanger i uka, og har sex innimellom. Men stort sett er det mest krangling og temperatur

Anonymkode: c581b...602

• Liker 2
Gjest Ann-Vigdis
Skrevet

Pleier som regel å suge kjæresten min, er så greit og reint i dusjen

Gjest Alterego666
Skrevet

Prøver ofte å ha sex, og ender opp med fliring siden det er to dusin steder i huset som egner seg bedre.

Skrevet

Såper inn hverandre, tuller og ler litt, koser, har sex/BJ.

trangt i dusjen, så når vi bygget dusjnisje laget vi en større dusj med mer plass:))

Anonymkode: 5d9bd...80f

• Liker 1
Skrevet

Slikking og BJ er sykt sexy i dusjen! Bli tatt bakfra eller forfra mot veggen mens han holder det ene benet mitt opp...

Det sagt så er dusjen stort sett bare en mellomstasjon før senga, som tross alt er det beste stedet. Men dusjen er hett!

Anbefaler stort og tett dusjrom og bred dusjstråle! Da blir det ikke noe problem med at det er trangt og kaldt utenfor strålen.

Anonymkode: 48b29...300

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å være gledesdreper, men jeg synes det er oppskrytt og upraktisk i de fleste tilfeller. En av mange ting som egner seg best på film.

• Liker 8
Skrevet

Siden jeg ble sammen med kjæresten min før sommeren, har vi ikke dusjet hver for oss en eneste gang, mens vi er i samme hus :P Dusjer alltid sammen. Iblant er det bare dusjing, noen ganger mer kos og andre ganger også sex. Elsker å dusje med han <3

Anonymkode: c93c8...2ae

• Liker 1
Skrevet

Det er deilig som en del av forspillet, men vanlige dusjer er gjerne litt vel trange til å utfolde seg i. Da er senga langt bedre.

Det er noen få hotelldusjer som har mye tumleplass, og nærmest ubegrenset tilgang på varmt vann. De har gitt noen hyggelige minner... ☺ 

Skrevet

Ganske upraktisk i et 90x90 dusjkabinett, men selvsagt mulig hvis en er akrobatisk nok. Bedre rett etterpå synes jeg :) 

Skrevet

Jeg dusjer ofte sammen med kjæresten min. Vi pleier å vaske hverandre, noe som er veldig intimit for oss. Det utvikler seg ofte til fingring, slikking og av og til wetsex 😄 

• Liker 2
Skrevet

Er i et nytt forhold og vi dusjer ofte sammen. Syns det er kjempefint. Dusjen er ikke stor, men det gjør liksom ikke noe. Da blir det enda mer intimt. Vi vasker hverandre, og har som oftest sex. Gjorde det aldri med min forrige kjæreste. Men nå liker jeg det :) 

Anonymkode: dfb7e...c06

Skrevet
1 time siden, LiseOslo skrev:

Jeg dusjer ofte sammen med kjæresten min. Vi pleier å vaske hverandre, noe som er veldig intimit for oss. Det utvikler seg ofte til fingring, slikking og av og til wetsex 😄 

Ja, for det siste er dusjen et egnet sted :)

• Liker 1
Skrevet

For å ha sex: digg. For å bare dusje sammen: upraktisk, trangt og ofte kaldt. 

Anonymkode: eaeeb...b38

Skrevet

Noen andre som bekymrer seg for å få såpe i skjeden? 

Anonymkode: b31b5...0b2

Skrevet

Det er greit nok, men det bør være god plass der inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...