Gå til innhold

Snapchat frustrerende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min opprettet en «snik» Snapchat konto i en periode i sommer da vi var fra hverandre. Han sa ingenting om dette til meg men jeg oppdaget det fordi han er jo i telefonlisten min. Og Snapchat viser jo hvem i telefonlisten som er på snap. Da vi ble sammen igjen i høst opprettet han en ny Snapchat konto og la meg til og jeg la til han. Dessverre har vi nå igjen en av-periode, men jeg oppdaget plutselig at han ikke lenger står på listen under de jeg har send snapper til, men når jeg søker på navnet han, er han søkbar. Hvordan kan han ha falt ut av denne listen? Jeg er redd han har deaktivert meg? Jeg prøvde å sende snap til den «snik» snap kontoen hans og ikoner er grå fylt trekant, men det er jo fordi vi aldri har vært venner på den kontoen. Jeg har ikke turt å sende snap til den nye Snapchat kontoen hans som vi har vært venner på, i redsel for at den også skal vises grå. Han ville slette «snik» snapchat kontoen sin, og mulig han har desktivert en eller begge kontoene og derfor falt ut av listen min? 

Tusen takk for svar fra noen som har mye mer peiling på dette enn meg :)

Anonymkode: 30079...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut av internett bobla og ta deg en tur ut.

Anonymkode: 9a0a2...38b

Skrevet

Får du opp scoren hans? Da er dere fortsatt venner. Ellers enig med vedkommende ovenfor; gå ut og trekk litt frisk luft. Det hadde nok heller ikke vært en dårlig idè å droppe dette forholdet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...