Gå til innhold

13 dager over ikm, smerter ved trening, spotting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rådløs og vet ikke hva som skjer med kroppen min disse dager!

De siste dagene har vært rare (11,12,13 dager etter ikm) det begynte med mensensmerter (ganske intense) under kondisjonsøkta mi, jeg var helt sikker på at tr kom og ble egentlig lettet, men var helt tørr da jeg sjekket. Jeg husker også at magen var veldig hard og ta på etter den økta. Det fortsatte med stikkninger rundt leggetid og dagen etter har jeg spottet lysebrun/rosa. Tappen er festet lavt til venstre, er hard og den beveger seg ikke fra dag til dag. Finner ikke åpningen heller. Har ellers hatt litt halsbrann, og dårlig almentilstand men det kan hende jeg kanskje barebrygger på influensa og..

jeg har bare fått masse negative tester.. så håper bare tr kommer snart så jeg kan begynne på ny pp.. 

Kjenner noen seg igjen i noe av dette? Hva var isåfall utfallet?

Anonymkode: f4b4a...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på når du hadde el? 

Kan det være at du ikke har hatt el denne mnd? Om du virkelig er 13 dager over ikm og er gravid så ville en test ha blitt positiv med en gang. 

Synes du skal ta deg en tur til legen mtp smertene. Da kan du også få tatt en blodprøve for å måle hcg, og da er det ikke noe tvil når resultatet kommer. 

Anonymkode: 2ffbf...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...