AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Håret mitt er blitt merkbart mye tynnere siste året Kjenner det går utover selvtilliten min virkelig. Har også klippet det kortere slikk at det ser litt finere ut og at tuppene blir tykkere da. Jeg tror grunnen er at jeg har slanket meg over 20 kg, og det på et halvt år. Hadde litt over 30 i bmi før, nå ligger jeg på normalen. Men det er jo en stund siden og vekta har vært den sammen i sånn 5 mnd nå. Nå spiser jeg jo også litt mere mat enn da jeg slanka meg for å vedlike vekta men ikke for å gå ned noe mere... Så jeg lurer på, er det mulig å få det tilbake som det var før? Det håper jeg virkelig!!! Håper ikke jeg er dømt til å ha det så tynt og livløst for resten av livet eller i værstefall at det blir enda tynnere :(( Hadde håret mitt i en hestehale og det var helt skrekkelig å se på hvor tynn den var.... Jeg gråter, er frustrert... Hva skal jeg gjøre?! Anonymkode: 9bc8d...70d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håret mitt er blitt merkbart mye tynnere siste året Kjenner det går utover selvtilliten min virkelig. Har også klippet det kortere slik at det ser litt finere ut og at tuppene blir tykkere da. Jeg tror grunnen er at jeg har slanket meg over 20 kg, og det på et halvt år. Hadde litt over 30 i bmi før, nå ligger jeg på normalen. Men det er jo en stund siden og vekta har vært den samme* i sånn 5 mnd nå. Nå spiser jeg jo også litt mere mat enn da jeg slanka meg for å vedlike vekta men ikke for å gå ned noe mere... Så jeg lurer på, er det mulig å få det tilbake som det var før? Det håper jeg virkelig!!! Håper ikke jeg er dømt til å ha det så tynt og livløst for resten av livet eller i værstefall at det blir enda tynnere :(( Hadde håret mitt i en hestehale og det var helt skrekkelig å se på hvor tynn den var.... Jeg gråter, er frustrert... Hva skal jeg gjøre?! Anonymkode: 9bc8d...70d Liten skrivefeil.. TS Anonymkode: 9bc8d...70d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Mangel på B-vitaminer kanskje? Kjøp deg B-vitamin komplex på apoteket og se om det hjelper. Anonymkode: b3eb0...f32 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mangel på B-vitaminer kanskje? Kjøp deg B-vitamin komplex på apoteket og se om det hjelper. Anonymkode: b3eb0...f32 PS! Det er ikke gjort over natten, det tar mange måneder å se resultat for hår vokser jo ikke fort akkurat. Anonymkode: b3eb0...f32 1
Punhunter Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Anbefaler deg ølgjær-pulver som du får kjøpt på apoteket. Du blander det ut i vann og drikker hver dag - smaker fælt først, men du venner deg til det. Merket etter noen uker mye sterkere negler, så ble håret tjukt og glansfullt etter en stund. Tar jo såklart tid, men det er verdt det når du merker resultatet!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Men det jeg lurer på, hvis andre og har slanket seg her. Blir håret slik det var før igjen? Håper jo på det Anonymkode: 9bc8d...70d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 Det er helt normalt at håret blir tynt og dårlig etter slik bråslanking - kroppen din har vært utsatt for et kraftig stress, og håret ditt står nederst på prioriteringslista når kroppen velger hva som prioriteres i en "nødsituasjon". Det går seg til igjen, men det vil nok ta tid. 5 måneder er ikke så lenge, kroppen må jo få tid til å stabilisre seg igjen. Øl-gjær/b-vitamin kan hjelpe litt. Anonymkode: aec3d...ee5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Men det jeg lurer på, hvis andre og har slanket seg her. Blir håret slik det var før igjen? Håper jo på det Anonymkode: 9bc8d...70d Da jeg slanket vekk 25 kg veldig fort så ble håret mitt veldig tynt. Det datt ut som bare det i dusjen. Men det er helt vanlig! Håret mitt vokste ut igjen og etter et år var det helt likt som før jeg slanket meg. Anonymkode: f817e...bff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #9 Skrevet 8. november 2018 jeg har ikke slanket meg, men mister enormt mye hår og har derfor fått veldig tynt hår. jeg har brukt castor oil på vipper og bryn med veldig god effekt - så tenkte å teste det for håret også. ellers finnes det en del produkter man kan bruke for økt hårvekst. hvilken by bor du i? kan evt. anbefale noe om vi bor i samme by. det skal visstnok også fungere å massere hodebunnen (hardt). Anonymkode: 94134...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå