AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Som tittelen sier, hvilke juletrelys anbefaler dere? Tenker egentlig å kjøpe sånne små, ikke sånne som ser ut som stearinlys. Men da ønsker jeg kanskje at de blir spredd rundt i treet og ikke sånn at man ser at de er samlet på tråden. Har dere noen innspill? Anonymkode: 9ac27...d98
Sjøstjernen Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Kjøpte trådløs LED. Så lenge på en produsent som heter Krinner. Hvor jegbhar foten fra. Disse var dyre! Endte med noen på tilbud i en lampebutikk. Kjøpte to pakker til 550 ca. Mer enn nok fornøyd med de!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 4 minutter siden, Sjøstjernen said: Kjøpte trådløs LED. Så lenge på en produsent som heter Krinner. Hvor jegbhar foten fra. Disse var dyre! Endte med noen på tilbud i en lampebutikk. Kjøpte to pakker til 550 ca. Mer enn nok fornøyd med de! Men dette er lys som ser ut som "stearinlys"? Alstå ganske store? Jeg ønsker meg en slik look tror jeg. Bare med ekte juletre. Kilde: https://www.lightup.no/products/kunstig-juletre-med-lys-210cm Anonymkode: 9ac27...d98
Hanne67 Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Det finnes mange typer lysslynger som kan egne seg. Sånn type lys må jo være forbundet med ledninger på et vis, men de synes lite på treet. I sentrum her setter de lysslynger i trærne som står hele året og bare tennes ved juletider, og de synes nesten ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 16 hours ago, Hanne67 said: Det finnes mange typer lysslynger som kan egne seg. Sånn type lys må jo være forbundet med ledninger på et vis, men de synes lite på treet. I sentrum her setter de lysslynger i trærne som står hele året og bare tennes ved juletider, og de synes nesten ikke. Jeg er på utkikk etter noen som synes lite nemlig Var innom Clas Ohlson i går og syntes de hadde mange som hadde ganske tykk ledning. Tenkte om noen her inne hadde noen gode tips Anonymkode: 9ac27...d98
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 Ledningen må ha en viss størrelse slik de ikke blir overopphetet og medfører brann. Synes ikke godt så fremst du legger nettet på før annen pynt. Fake tre har ofte ledningene rundt eller inni grenene og derfor synes de enda mindre. Anonymkode: 67d29...f4c
meningsløs Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 Vi kjøpte på Europris er jeg ganske sikker på, og de er lite synlige! Så du kan evt sjekke der? 😄
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #8 Skrevet 9. november 2018 Jeg kjøpte mine på Biltema for noen år tilbake. Kjempe fornøyd og holder fortsatt god stanf flere år etter. De pleker å ha en del utvalg i både slynger og «vanlige lys». Anonymkode: faa2a...ec1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #9 Skrevet 9. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte mine på Biltema for noen år tilbake. Kjempe fornøyd og holder fortsatt god stanf flere år etter. De pleker å ha en del utvalg i både slynger og «vanlige lys». Anonymkode: faa2a...ec1 Jeg kjøpte også en billig lysslynge der for 6-7 år siden, funker like fint enda ☺ Ledningen blir borte i granbaret både på ekte og falske trær. Sånne lys er både finere og ikke minst mye lettere å dandere rundt treet enn de tradisjonelle ☺🎄 Anonymkode: 4cc70...0ce
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 Nå har jeg kikket meg rundt på butikker og sett litt forskjellig. Innser at lengden mellom hvert lys er viktig for at det ser fint ut, 5 cm er for lite. Belysning som funker både innendørs og utendørs har den tykkeste ledningen. Har sett på disse på nettet. "Halvparten av lengdene har en gnistrende effekt og de er festet i en toppring som gjør det lett å pynte treet." Synes dette høres fint ut.https://www.designbelysning.no/produkt/juletreslynge-8-lengder-240-amber-led/ Ellers har denne 15 cm mellom pærene, det liker jeg godt.https://www.designbelysning.no/produkt/konstsmide-lysslynge-2117-100-lys-utgatt/ Anonymkode: 9ac27...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå